شناسهٔ خبر: 57572055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نزاع ترسناک با حرکت عجیب پارادس

صحنه‌ای که در فوتبال ندیده بودیم

دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بازی هلند و آرژانتین با نتیجه دو بر یک به سود یاران مسی در آخرین دقیقه خود قرار داشت که یک صحنه معمولی به جنجالی بزرگ ختم شد. لئوناردو پارادس نقش اول این دعوا بود که بعد از خطای خشن روی بازیکن هلند، با یک حرکت اضافه، نیمکت نشینان حریف را به واکنش واداشت.

در لحظاتی که آرژانتینی ها به هر طریقی – حتی خطاهای خیلی خشن – سعی در متوقف کردن بازیکنان حریف داشتند، پارادس در کنار خط طولی زمین – درست مقابل نیمکت تیم ملی هلند – با یک تکل بلند، آکه را نقش بر زمین کرد. او بعد از ارتکاب این خطا که داور به خاطر آن بی‌درنگ در سوت خود دمیده بود، توپ را با یک ضربه محکم به سمت نیمکت تیم حریف شوت کرد. این دو اتفاق همزمان، آتش خشم هلندی ها را لبریز کرد تا صحنه‌هایی را در ادامه ببینم که در فوتبال کمتر دیده بودیم.

هلندی های خشمگین به صورت دسته جمعی به سمت زمین بازی هجوم آورده و بازیکن خاطی آرژانتین را دوره کردند. در این حین برای چند لحظه، درگیری و بزن بزن شدیدی بین اعضای دو تیم به وقوع پیوست و پارادس هم که می خواست سریع از صحنه خارج شود، با فن‌دایک روبرو شد که مثل دیوار مقابل او ایستاده بود. مدافع باتجربه هلند با تنه‌ای خشن، بازیکن خاطی آرژانتین را نقش بر زمین کرد تا شخصا و پیش از داور، حسابش را کف دستش بگذارد.

آنتونیو متئو لاهوز اسپانیایی که سابقه قضاوت الکلاسیکوهای جنجالی زیادی را دارد، به خوبی توانست این صحنه را در کمتر از یک دقیقه جمع کرده و کار را در دقایق تلف شده پیگیری کند؛ دقایقی که به تکمیل کام‌بک هلند و به تساوی کشیدن بازی انجامید تا کار به وقت ها اضافه بکشد. اگر این درگیری ها بیش از آن چه که دیدیم طول می کشید، شاید بازی هلند و آرژانتین تلفات جانی هم به دنبال می داشت! برای اینکه بهتر متوجه قضیه شوید، این چند عکس را به ترتیب مرور کنید:

 

 

 

نظر شما