شناسهٔ خبر: 57571759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسؤل بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی مرند:

کار نمایشی موجب بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت می شود

تبریز - مسؤل بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی مرند گفت: کار نمایشی زمینه ساز اعتراض و موجب بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی عظیمی به مناسبت روز دانشجو در جمع مردم مرند اظهار داشت: کسانی که صاحب پست و مقام شده اند باید به مردم گزارش دهند که چه اقدامات ملموسی برای آن ها انجام داده اند و از کار نمایشی و تبلیغاتی پرهیز کنند تا زمینه ساز اعتراض و بی اعتمادی مردم به حاکمیت نشوند.

وی افزود: اقدامات نمایشی مسئولین اعتماد مردم به نظام را کاهش می دهد و زمینه ساز نارضایتی و انحراف مطالبات مردم به سمت اغتشاش می شود.

عظیمی با تاکید بر عملگرایی مسئولان خاطر نشان کرد: در گذشته شاهد بودیم افرادی با عناوینی چون جهادی و مردمی به قدرت و مقام رسیده اند و اکنون زمان مناسبی است که آنان در پیشگاه مردم از اقدامات جهادی خویش رونمایی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی مرند هدف از کار نمایشی را فریب مردم دانسته و افزود: امروز در شهرستان می بینیم می خواهند فلان وزیر در آستانه استیضاح را بیاورند تا پروژه ای را برای نمایش و تبلیغ افتتاح کند! این نوع اقدامات خسارت به بیت المال است و موجب بدبینی مردم نسبت به حاکمیت می شود.

مهدی عظیمی تفکر انقلابی را پیشران کشور عنوان و بیان کرد: با وجود گذشت یک و نیم سال از استقرار دولت آیت الله رئیسی همچنان می بینیم بدیهی ترین کاری که باید انجام می گرفت و بدنه مدیران وفادار به اندیشه دولت سابق تغییر می کرد، اتفاق نیافتاده است و این مسئله موجب کمرنگ شدن امید بدنه  انقلابی شده و این سوال را ایجاد کرده است که چطور مدیری که راس دولت و اندیشه آن را قبول ندارد می خواهد برای اهداف آن کار کند.

وی اضافه کرد: ضمن قدردانی از قوه قضاییه بخاطر اقدامات شجاعانه در برخورد با ناامن کنندگان جامعه انتظار داریم با اغتشاشگران اقتصادی نیز برخورد محکمی داشته باشند و با مجازات آنان جلوی اقدامات مخربشان را بگیرند.

نظر شما