شناسهٔ خبر: 57571328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم جمعه‌های توسعه شهری در زاهدان تا پایان سال

در هفته دوم افتتاح پروژه‌های توسعه شهری مدرسه ۱۲ کلاسه شهید «حجتی‌فر» و پارک «شهدای وحدت» زاهدان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

 در هفته دوم افتتاح پروژه‌های توسعه شهری مدرسه ۱۲ کلاسه شهید «حجتی‌فر» و پارک «شهدای وحدت» زاهدان افتتاح شد و این روند تا پایان سال تداوم دارد.

حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح پارک وحدت شهر زاهدان اظهار داشت: هم‌اکنون هفته دوم افتتاح پروژه‌های توسعه شهری زاهدان را در حالی که منابع مالی شهرداری محدود است پشت سرم می‌گذاریم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز شاهد افتتاح پارک وحدت در یک موقعیت استثنایی بین دو مسجد اهل سنت و تشیع در بلوار «کوثر» زاهدان هستیم.

وی افزود: پارک وحدت به مساحت ۳۵ هزار مترمربع شامل چهار زمین ورزشی از جمله فوتبال، والیبال و فوتبال ساحلی بوده که موقعیت خوبی را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان این محله فراهم کرده‌است.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: در حوزه محوطه‌سازی و زیباسازی اقدامات خوبی انجام گرفته که با کمک مردم و دولت شاهد تغییر چهره شهر خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه دوم سی ان جی زاهدان نیز به‌عنوان یکی از مطالبات مردم در هفته گذشته افتتاح شد و جایگاه سوم نیز پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. چهار جایگاه سوخت هم‌اکنون در دست احداث است تا شاهد کم شدن صف‌های سوخت در سیستان و بلوچستان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدرسه شهید «حجتی‌فر» نیز با ۱۲ کلاس به همت اداره‌کل نوسازی مدارس احداث شده که تلاش می‌شود از ترم دوم شاهد صدای شورانگیز دانش‌آموزان در این مدرسه باشیم.

وی تأکید کرد: از شهریور سال ۱۴۰۰ و آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس تحویل شده که پیش‌بینی می‌شود ۸۰۰ کلاس دیگر تا مهرماه ۱۴۰۲ تحویل شود.

مدرس خیابانی با بیان این‌که ۲۰۰ کلاس در استان هوشمندسازی شد، تصریح کرد: در این مدرسه ۱۲ کلاسه شاهد راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند به‌عنوان یک روش نوین آموزشی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی در استان باید تلاش کنیم تا ضمن کم کردن از تراکم کلاس‌ها خلأ نقاط فاقد کلاس آموزشی را کم کنیم.

نظر شما