شناسهٔ خبر: 57570486 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پشت پرده جر و بحث سانتوس و رونالدو پشت پرده جر و بحث سانتوس و رونالدو

تیم ملی پرتغال فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف مراکش برود. این در حالی است که در یکی دو روز اخیر فضای تیم پرتغال تحت تاثیر نیمکت نشینی رونالدو در بازی قبلی برابر سوئیس و تهدید به ترک اردوی او پرحاشیه بود. روز گذشته نشریه رکورد ادعا کرد که رونالدو وقتی متوجه شد در ترکیب ابتدایی بازی با

صاحب‌خبر -

تیم ملی پرتغال فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف مراکش برود. این در حالی است که در یکی دو روز اخیر فضای تیم پرتغال تحت تاثیر نیمکت نشینی رونالدو در بازی قبلی برابر سوئیس و تهدید به ترک اردوی او پرحاشیه بود.

روز گذشته نشریه رکورد ادعا کرد که رونالدو وقتی متوجه شد در ترکیب ابتدایی بازی با سوئیس جایی ندارد، فرناندو سانتوس(مربی) را تهدید به ترک اردو کرد اما خیلی زود پشیمان شد و روی نیمکت نشست. سانتوس به خاطر عصبانیت رونالدو از تعویض مقابل کره جنوبی به نوعی فوق ستاره تیمش را تنبیه کرد. از بخت بد رونالدو، جانشین او در ترکیب یعنی گونچالو راموس موفق به ثبت هت‌تریک برابر سوئیس شد و گفته می شود رونالدو برابر مراکش نیز نیمکت نشین خواهد بود.

طبیعی بود که بیشتر سوالات از سانتوس در نشست خبری امروز در مورد رونالدو و حواشی پیرامون او باشد. سانتوس در این رابطه گفت:«این به خاطر بزرگی و قدرت رونالدو است که هر خبری در مورد او بازتابی بیش از اندازه پیدا می کند. در تمام نشست های خبری 90 درصد سوالات در مورد رونالدو است ولی ما تنها روی بازی فردا تمرکز داریم. روز گذشته وقتی اخبار مربوط به ترک اردوی رونالدو منتشر شد، ما در حال تمرین بودیم و بدون توجه به کارمان ادامه دادیم. در مقطعی حساس و حیاتی قرار داریم و فضای تیم فوق العاده خوب و عالی است.»

سانتوس ادامه داد:«رونالدو هرگز به من نگفت که قصد ترک اردو را دارد. حالا زمان بستن این پرونده و متوقف کردن شایعات است. رونالدو پس از اعلام ترکیب اصلی از رختکن بیرون رفت و مشغول گرم کردن شد. پس از گل اول، او دوید تا خودش را به راموس برساند و در جشن شادی تیم شریک شود. او از هم تیمی هایش در پایان بازی به خاطر تلاشی که برای پیروزی داشتند تشکر کرد. درست است که رونالدو در پایان بازی تنها به رختکن رفت ولی لطفا او را رها کنید و بگذارید در آرامش باشد.»

سوالات در مورد رونالدو تمامی نداشت و سانتوس بازهم پاسخ داد:«رونالدو کاپیتان و رهبر تیم است و بازی را از روی نیمکت شروع کرد. طبیعی است که او از نیمکت نشینی خوشحال نباشد. وقتی به او گفتم در ترکیب نیست، از من پرسید آیا این ایده خوبی است؟ گفتم که مشخصا رونالدو خوشحال نبود ولی هرگز نگفت که اردو را ترک می کند. او هرگز چنین چیزی به من نگفت. کافی است به رفتار او روی نیمکت دقت کنید و اینگه چگونه در شادی گل ها شرکت کرد. او به زمین رفت و سپس به ابراز احساسات هواداران نیز پاسخ داد.»

سانتوس در مورد صحبت با رونالدو گفت:«با رونالدو در مورد شرایط تیم حرف زدم ولی این گفت و گو دقایقی قبل از بازی با سوئیس بود. همانجا بود که گفتم در ترکیب اصلی قرار ندارد. او ناراحت شد و این طبیعی بود. گفت و گوی بین ما کاملا عادی بود و هر کسی نقطه نظراتش را بیان کرد. یک گفت و گوی طبیعی و بدون کمترین حاشیه که بزرگش کردند.»

سانتوس در انتها به سوالی در مورد تیم ملی مراکش هم پاسخ داد:«بازی سختی خواهد بود و مراکش تیم کاملی دارد. تا به اینجا تمام بازی های ما در جام جهانی دشوار بوده اند و فردا نیز شرایط یکسان است. من مربی مراکش را خوب می شناسم. بازی برابر این تیم در جام جهانی 2018 را نیز خوب به خاطر دارم و از بسیاری از بازیکنان این تیم نیز شناخت خوبی دارم.»

257 251

منبع: khabaronline-1704810

نظر شما