شناسهٔ خبر: 57569803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -
دختران ووشوکار رقبایشان را شناختند
رقبای دختران ووشوکار جوان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اندونزی مشخص شدند. طبق مراسم قرعه‌کشی هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان، کیانا بیابانی در وزن منفی 52 کیلوگرم در دور اول با نماینده میزبان، در وزن منفی 56 کیلوگرم دیانا رحیمی در دور اول با حریف هنگ‌کنگی و در صورت پیروزی با حریفی از اندونزی و کوثر علی‌زاده ملی‌پوش وزن منفی 60 کیلوگرم با سانداکاری از ویتنام و درصورت پیروزی با نماینده فلسطین به مبارزه می‌پردازند.
ملی‌پوشان تکواندو عازم گرندپری ریاض شدند
اعضای تیم ملی در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو برای حضور در آخرین مرحله گرندپری سال 2022 عازم ریاض شدند. رقابت‌های پاراگرندپری17 آذر و رقابت‌های گرندپری طی روزهای 18 و 19 آذر به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد. ملی‌پوشان کشورمان تهران را به مقصد دوحه ترک کردند تا بعد از توقفی چند ساعته عازم ریاض شوند. سجاد مردانی و مبینا نعمت‌زاده ترکیب تیم ملی تکواندو و سعید صادقیان پور، علیرضا بخت، حامد حق‌شناس، مریم عبدالله پور، روزا ابراهیمی و رایحه شهاب ترکیب تیم ملی پاراتکواندوی ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.
4 مدال ملی‌پوشان پاورلیفتینگ در قهرمانی آسیا
ملی پوشان پاورلیفتینگ یک طلا، یک نقره و 2 برنز در مسابقات قهرمانی آسیا امارات کسب کردند. مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ که ۱۱ تا ۱۷ آذر به میزبانی شهر دبی امارات برگزار می‌شود در سومین روز این رقابت‌ها احسان زیرک ملی‌پوش دسته 74 کیلوگرم با ثبت 520 کیلوگرم به نشان طلای این رقابت‌ها رسید. همچنین امین بغلانی دیگر ملی‌پوش دسته 74 کیلوگرم در بخش مستر یک با ثبت رکورد 512.5  کیلوگرم مدال نقره، مراد عیدی تنها نماینده پیشکسوتان ایران در مستر 2 با رکورد 355 کیلوگرم صاحب برنز و امیرحسین نورحسینی در حرکت اسکوات با رکورد 242.5 کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها رسیدند.
رایزنی سلیمی در کلمبیا
فرصت رایزنی برای بهداد سلیمی در خلال برگزاری رقابت های جهانی کلمبیا فراهم شده است. سرپرست نایب رئیسی  فدراسیون وزنه برداری و کاندیدای ایرانی عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی که به عنوان سرپرست تیم ملی ایران به بوگوتا محل برگزاری رقابت‌های جهانی اعزام شده است در خلال این مسابقات رایزنی‌هایی را با مسئولان دیگر فدراسیون‌های وزنه برداری کشورهای مختلف انجام خواهد داد. سلیمی که برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی رقابت سختی را با فارس الباخ قطری دارد، تلاش دارد با رایزنی‌های خود آرای کشورهای مختلف را کسب کند.
مربی روسی برای اسکی صحرانوردی ایران
فدراسیون اسکی برای تیم صحرانوردی، با مربی روسی قرارداد یکساله بست.به‌گفته بهرام ساوه شمشکی، دبیر فدراسیون اسکی، دیمیتری کولیوانف روسی یکشنبه وارد تهران شد و با انجام روال اداری، از شنبه هفته آینده کارش را با اسکی‌بازان ایران شروع می‌کند. قرار است مربی روسی صحرانوردی با اسکی‌بازان برتر دو مسابقه توچال و مازندران کار کند.

نظر شما