شناسهٔ خبر: 57567606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرداری‌های کرمانشاه اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند

استاندار کرمانشاه گفت: مهمترین اقداماتی که شهرداری‌های کرمانشاه باید در دستور کار داشته باشند اقدامات پیشگیرانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در مراسم مانور آمادگی ماشین‌آلات شهرداری کرمانشاه برای عملیات برف‌روبی که امروز برگزار شد اظهار داشت: رحمت‌های الهی نیاز انسان است و اتفاقات بعد از بارش برف و باران به واسطه دخالت انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه ایجاد مانع در مسیر رودخانه‌ها سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود عنوان کرد: بی‌توجهی در زیرساخت‌ها و ساخت و سازها، دخالت در طبیعت و گاهی نافرمانی و ناشکری از درگاه خداوند سبب شده مشکلاتی برای خود ما ایجاد شود.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه قرار نیست کرمانشاه را به افراد بی‌لیاقت بسپاریم گفت: کرمانشاه بیش از هر چیزی نیاز به وحدت، تعامل و صمیمیت دارد و باید به سرامد تبدیل شود و برای یکدیگر مانع ایجاد نکنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تحولات بسیار خوبی در استان در حال رخ دادن است افزود: باید برای برون رفت از مشکلات به صورت شبانه‌روز و بدون چشمداشت تلاش کرد و مدیری موفق است که نخستین اقدام او کارهای پیشگیرانه باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم برای شهرداری‌ها این است که مسیرهای خروجی آب‌ها باز شود که در زمان بارندگی مشکل ایجاد نشود عنوان کرد: برای حمایت از شهرداری آمادگی کامل را داریم و در سفر ریاست جمهوری نیز این را نشان دادیم.

امیری‌مقدم با بیان اینکه پلکان 32 متری با 53 میلیارد تومان اعتبار از جمله این اقدامات بود گفت: برنامه‌های آموزشی در زمینه نحوه شن‌ریزی و کمک به شهرداری از طریق رسانه‌ها منتشر شود و مردم توجیه شوند که در زمینه برف‌روبی و جابه‌جایی زباله‌ها به شهرداری کمک کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی شهرداری باید از آن حمایت شود افزود: در تهیه تجهیزات، آسفالت شهر و همچنین دریافت اعتبارات در کنار شهرداری خواهیم بود و به طور قطع با این خدمات آینده خوبی در انتظار کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما