شناسهٔ خبر: 57567577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس:

وارث ترین مصداق جهاد تبین وجود نازنین حضرت زهرا {س) است

امام جمعه بندرعباس گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی جهاد تبیین است که در دفاع از حریم ولایت جانانه آمد به میدان ملاحضات را کنار گذاشت.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام گفت: شهادت حضرت زهرا (س) با هدف جهاد تبیین و برای تلنگر زدن به خواص جامعه بود تا از خواب غفلت بیدار شوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز جامعه نیاز دارد تا در این جنگ شناختی از حضرت زهرا (س) الگو بگیرد و پشتیبان ولایت فقیه باشد.

او گفت: دشمن در جنگ شناختی، فکر، باور‌ها و ارزش‌های جامعه را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: دشمن در این جنگ بدنبال عوض کردن جای جلاد و قربانی است و با دیکتاتوری بدنبال تهدید و مجبور کردن مردم در همراهی با اهداف شوم خود است که البته ناکام مانده است.

او گفت: دشمن به دنبال ترویج اباهه گری و بی عفتی در جامعه است در حالی که اسلام بدنبال حفظ عفت و ارزش‌های انسانی زن است.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن با همه تبلیغات و ابزار رسانه‌ای اش حداکثر صد هزار نفر را در سراسر کشور در اغتشاشات همراه خود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: بیشتر این افراد نیز از جوانان احساساتی و فریب خورده بودند که بعدا ابراز ندامت کردند و مردم واقعی در روز‌هایی مانند ۱۳ آبان پاسخ این اغتشاش گران را دادند.

او گفت: افرادی که دم از دیکتاتوری می‌زنند بدانند این اغتشاشگران دیکتاتور هستند که به زور کسبه را مجبور به تعطیلی مغازههایشان م یکنند و با ریختن میخ و پنچر کردن ماشن مردم به دنبال بستن خیابان راه اندازی تجمع‌های دروغین هستند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: در ایران آنقدر آزادی است که افرادی می‌آیند حتی با فحاشی حرف می‌زنند آن وقت صحبت از دیکتاتوری و خفقان می‌کنند.

او گفت: اغتشاش گران به دنبال بی عفتی و فحشا هستند که مانند رضا شاه به زور چادر از سر زن می‌کشند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز جهانی حقوق بشر گفت: آمریکا نماد تضییع حقوق بشر در جهان است و این کشور در صد سال گذشته هر سال با کشور و ملتی جنگ داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: کشتن بیش از دو میلیون افغانستانی و عراقی از نمونه‌های جنایت آمریکا در منطقه ما است که حالا این کشور به دروغ خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کند.

او گفت: مرگ چندین هزار نفر بر اثر جرم جنایت و تعدی به زنان در ارتش آمریکا و حمایت از حملات شیمایی صدام در جنگ تحمیلی نمونه‌هایی از جنایت‌های آمریکا است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اجرای آزمایشی طرح بن کارت الکترونیکی به جای یارانه نقدی گفت: هرمزگان از استان‌های منتخب برای اجرای آزمایش این طرح است که امیدواریم مردم برای اجرای این طرح همراهی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: این طرح مزایایی مانند کاهش تورم دارد، اما دولت باید مشوق‌هایی نیز برای انتخاب آن از سوی مردم در نظر بگیرد.

او گفت: اگر خرید کالا بجای دریافت یارانه نقدی، امتیاز‌هایی مانند افزایش مبلغ خرید کالا داشته باشد مردم رغبت بیشتری برای انتخاب بن کارت خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به لزوم تربیت صحیح کودکان و نوجوانان گفت: خانواده‌ها باید قانون مداری و پرهیز از خودنمایی را به فرزندان خود آموزش دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما