شناسهٔ خبر: 57567234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اعتراف سرمربی پرتغال به عصبانیت رونالدو

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال به عصبانیت رونالدو از نیمکت‌نشینی اعتراف کرد و گفت: رونالدو از تصمیم من راضی نبود چون عادت نداشت به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، فرناندو سانتوس در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال مراکش با اعتراف به نارضایتی فوق ستاره این تیم گفت: صحبت با کریستیانو رونالدو برای من عادی است. پیش از مسابقه به او گفتم که در ترکیب اصلی تیم حضور ندارد. رابطه خوبی با تمام بازیکنان به ویژه رونالدو دارم و تمام تصمیماتی که برای تیم ملی پرتغال می‌گیرم تاکتیکی است. رونالد از تصمیم من در مورد نیمکت نشینی خود ناراضی بود زیرا وی در بازی‌های ملی کمتر به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رود.

سانتوس این را هم گفت: البته رونالدو این دستور را پذیرفت و هیچ تهدیدی هم به ترک اردو نکرد. زمانی که خبر جنجال رونالدو توسط یک روزنامه پرتغالی منتشر شد ما در حال تمرین بودیم.

وی ادامه داد: بیشتر سوالات نشست خبری درباره رونالدو است و این نشان از بزرگ بودن این بازیکن دارد. رونالدو هیچ مشکلی در تیم ندارد و در زمان حضور رونالدو در زمین وی حتی با دیگر اعضای تیم در شادی‌های پس از گل شرکت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با اشاره به جدال حساس این تیم با مراکش نیز گفت: بازی سختی خواهد بود و مراکش تیم کاملی دارد. تا به اینجا تمام بازی‌های ما در جام جهانی دشوار بوده اند و فردا نیز شرایط یکسان است. مربی مراکش را خوب می‌شناسم و شماری از بازیکنانم نیز در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در برابر مراکش به میدان رفتند.

تیم ملی فوتبال پرتغال ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی فوتبال مراکش خواهد رفت. تیم ملی پرتغال با برد برابر سوئیس و تیم مراکش با شکست اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گام گذاشتند.

نظر شما