شناسهٔ خبر: 57567097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت بجنورد:

بازاریان نشان دادند که همواره همراه نظام و انقلاب هستند

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به شکست پروژه اعتصابات سراسری که دشمنان علیه مردم راه انداختند، گفت: اصناف و بازاریان همواره همراه نظام و انقلاب بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه جوانان ما را نسبت به ارزش‌های دینی بی تفاوت کنند، بیش از ۲ ماه است که جنگ ترکیبی تمام عیاری به راه انداخته اند.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: آنها در این جنگ از همه ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای بهره می‌گیرند و هدفی جز تغییر شناخت قشر جوان نسبت به ارزش‌های اسلامی ندارند.

وی افزود: در این جنگ همه تمرکز دشمن حمله به اذهان و باورها است تا مردم در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و نفوذی‌ها را علیه نظام اسلامی همراهی کنند.

حجت الاسلام براتی زاده با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی جوانان فریب خوردند، گفت: برخی افراد در فضای رسانه‌ای و مجازی فریب دشمن را خوردند به خیال اینکه اغتشاشگران اکثریت هستند و نظام اسلامی در آستانه سقوط است به میدان آمدند اما مردم مسلمان ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: همچنین دانشجویان با بصیرت کشور به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه صف خود را از دانشجو نماها جدا و اعلام کردند همچنان پای ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام براتی زاده خاطرنشان کرد: دشمن وقتی از همراهی اقشار گوناگون در اغتشاشات ناامید شد به سراغ بازاریان رفت تا کسبه را به تعطیلی کسب و کار و اعتصاب تشویق کند.

وی اضافه کرد: گرچه برخی نفوذی‌ها سعی در ایجاد اختلال در بازار دارند اما نقشه شوم آنها برای فریب بازاریان نیز با شکست مواجه خواهد شد چون که این قشر همواره همراه نظام و انقلاب در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز بوده است.

نظر شما