شناسهٔ خبر: 57567088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جو پرتغال کاملا خوب است

انتظار داشتید رونالدو از نیمکت‌نشینی خوشحال شود؟

اُتاویو، هافبک تیم ملی پرتغال، معتقد است ناراحتی رونالدو از نیمکت‌نشینی برابر سوئیس کاملا طبیعی بود و تاکید کرد که پرتغال شرایط کاملا خوب و مثبتی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال پس از پیروزی 6-1 برابر سوئیس فردا در یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف مراکش برود. برتری پرگل برابر سوئیس تا حدی تحت تاثیر نیمکت نشینی رونالدو قرار گرفت و اخباری در مورد تهدید رونالدو به ترک اردو نیز منتشر شده است.

 

اُتاویو، هافبک تهاجمی پورتو و تیم ملی پرتغال، در مورد رونالدو گفت:«در تیم همه چیز خوب است و هیچ شایعه ای از بیرون اتحاد ما را برهم نمی زند. فقط روی بازی با مراکش و پیروزی بر این تیم تمرکز داریم. فضای تیم عادی است و رونالدو را نیز متمرکز روی بازی فردا می بینم.»

اُتاویو ادامه داد:«از تصاویر و ویدیوها می توان متوجه شد که رونالدو از تیم حمایت می کند و از پیروزی برابر سوئیس خوشحال بود. این تنها چیزی است که می توانم در مورد او بگویم. رونالدو یک اسطوره است و طبیعی بود از نیمکت نشینی ناراحت باشد. انتظار داشتید او خوشحال شود؟ من جای مربی نیستم و او تصمیم نهایی را می گیرد. در تیم همه آماده ایم تا در صورت صلاحدید مربی بازی کنیم و بدرخشیم. رونالدو هم بخشی از تیم است و البته اخبار و حواشی در مورد نیمکت‌نشینی او کاملا قابل درک است. رسانه ها هر خبری در مورد او را بازتاب می دهند. بازهم تاکید می کنم که جو حاکم بر تیم کاملا خوب و مثبت است.»

نظر شما