شناسهٔ خبر: 57567075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲| واکنش سرمربی پرتغال به ناراحتی رونالدو از نیمکت‌نشینی

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: طبیعی بود که رونالدو از این تصمیم من راضی نباشد چون همیشه در ترکیب اصلی بازی می‌کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری پیش از بازی حساس با مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*پیش از بازی با سوئیس صحبتی با رونالدو داشتم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، بد بود. این گفت‌وگو باید انجام می‌شد. من با همه این کار را نمی‌کنم، اما طبیعتاً باید این گفت‌وگو را با رونالدو انجام می‌دادم. پیش از آن هیچ مکالمه‌ای با رونالدو نداشتم و در این گفت‌وگو دلایل قرار نگرفتن نامش در لیست ۱۱ نفره تیم را توضیح دادم.

*گفتم که روی او برای استفاده در ترکیب اصلی حساب نکرده‌ام، اما به کریس گفتم که در طول مسابقه برای ما بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند در نیمه دوم به ما کمک کند. طبیعی بود که کریستیانو از این تصمیم من راضی نباشد چون همیشه در ترکیب اصلی بازی می‌کرد. او استدلال‌ها را به سادگی نپذیرفت، اما این یک مکالمه عادی بین ما بود.

*رونالدو هرگز نگفت که می‌خواهد اردوی تیم ملی فوتبال پرتغال را ترک کند. کریس از بازی نکردنش ناراضی بود و این امری طبیعی است. با این حال، پس از پخش سرود ملی در بازی با سوئیس، حال کریس تغییر کرد. رونالدو کسی بود که بیشتر از همه فریاد زد، هیجان زده بود و بیشتر از گل‌های باشگاهی‌اش، بابت گلزنی هم‌تیمی‌هایش خوشحال بود.

*ناراحتی یک بازیکن از بازی نکردن عادی است، اما بازیکنی که از بازی نکردن در تیم ملی ناراضی نباشد، جایی در تیم ندارد. می‌خواهم رونالدو را تنها بگذارند. کریس لیاقت این شایعاتی که در خصوصش مطرح شده را ندارد. او به خاطر کارهایی که برای تیم ملی پرتغال انجام داده، شایسته این حرف‌ها نیست.

انتهای پیام/

نظر شما