شناسهٔ خبر: 57567013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

دشمن به اسم آزادی بازاریان را تهدید می‌کند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دشمن افرادی را تحریک کرده تا بنام آزادی، خودروی یک شخص و فرد عادی جامعه را به آتش بکشند و حتی برخی اصناف و بازاری‌ها را با تهدید، به تعطیلی کسب و کار مجبور می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز این شهر با اشاره به اینکه انسانهای مومن نباید از گامهای شیطان پیروی کنند، اظهار داشت: امروز مصادیق شیاطین انسی و جنی آمریکا است که ابزار ظلم و ستم و همچنین غارت گری را ترویج می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه جایگاه جهنم در ابدیت به فرعون‌ها تعلق می‌گیرد، گفت: امروز بی‌حجابی و بی‌دینی سبب گمراهی دیگران و سوق به سمت گناهان و جهنم می‌شوند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال، ابزارهای هدایت را در اختیار بشر قرار داده است، ادامه داد: راه سعادت و خوشبختی برای انسان‌ها مشخص شده و کسانی که بخواهند به سوی بهشت رهسپار شوند در راه خدا گام‌ بر می‌دارند و از طرفی خداوند متعال اجباری در انتخاب انسان قرار نداده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به فرا رسیدن روز تشکیل انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام(ره)، گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و هست، فرهنگ اگر متعالی و اهل بیتی شد همه نیازمندی‌های انسان رشد خواهد کرد و اگر باورهای ما دچار انحطاط شد باید منتظر سختی های فراوانی در عرصه های دیگر هم باشیم.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی مشخص است، گفت: امروز جبهه استکبار و دشمنان انقلاب با رفتارهای خود مشخص هستند.

وی به رعایت مصرف و الگوی مصرف انرژی‌های برق و گاز اشاره کرد و گفت: با مصرف درست برق و همچین با پوشیدن لباس‌های گرم از مصرف بیش از حد گاز باید جلوگیری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به رعایت الگوی مصرف در آب اشاره کرد و یادآور شد: در سالیان اخیر بارش‌های باران کمتر شده و خشکسالی‌ها افزایش پیدا کرده، از طرفی نیز رشد جمعیت در مصرف آب بیشتر شده، بنابراین باید به نحوی درست مصرف کنیم که حق کسی ضایع نشود و اسرافی هم در این زمینه نداشته باشیم.

وی به ظرفیت‌های کشور عراق برای رشد و توسعه روابط اشاره کرد و گفت: با وجود همه ظرفیت‌ها در این کشور، اما با تحریک جبهه استکبار، صدام به انقلاب اسلامی حمله کرد و سرانجام توسط خود آنها یعنی آمریکایی‌ها دستگیر شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به حمله صدام به کشور کویت اشاره کرد و افزود: صدام بعثی، با خوی جنگ طلبی خود به کشورهای دیگر حمله می‌کرد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه در ادامه داعش به رهبری آل سعود و حمایت آمریکا به کشورهای مختلف حمله کرد، اظهار داشت: کشورهای منطقه از گذشته تا امروز به وسیله حمله آمریکا و داعش مورد تاخت و تاز قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به تشریح ادعاهای حقوق بشری آمریکا پرداخت و گفت: در جنگ جهانی دوم ۷۵ میلیون انسان توسط آمریکا کشته شد و در همان جنگ نیمی از مردم ایران نیز توسط انگلیسی‌ها کشته شدند.

وی افزود: امروز دشمن افرادی را تحریک کرده تا بنام آزادی، خودروی یک شخص و فرد عادی جامعه را به آتش بکشند و حتی برخی اصناف و بازاری‌ها را با تهدید، به تعطیلی کسب و کار مجبور می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کسانی که در برابر جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند و عوامل خود را به اغتشاش و جنگ و آشوب داخلی حمایت می‌کنند، آزادی نام ندارد بلکه هدف آنها تأمین منافع آمریکا و استکبار است.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه برخی به بهانه آزادی، اهداف انگلیس و آمریکا را دنبال می‌کنند، گفت: اگر این افراد به دنبال منافع انقلاب اسلامی هستند، چرا با بستن نقاب به بازاریان حمله می‌کنند، خودروها را به آتش می‌کشند، بنابراین اقدامات آنها نشان می‌دهد که به دنبال تضعیف انقلاب، ولایت و دین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما