شناسهٔ خبر: 57566610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرستان نائین:

مظلومیت ملت ایران در اغتشاشات اخیر در تاریخ ثبت خواهد شد

نائین_امام جمعه موقت شهرستان نائین گفت: آیندگان، مظلومیت ملت ایران در حوادث و اغتشاشات اخیر را در تاریخ ثبت خواهند کرد، جایی که همه دنیا علیه این دین، نظام و انقلاب در حال فتنه چینی هستند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین امیر شفیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نائین، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: امروز، روز محکومیت عراق از طرف سازمان ملل متحد و معرفی این کشور به عنوان متجاوز و آغازگر جنگ است. شورای سازمان ملل متحد علیه ما بود اما در چنین روزی، ملت مظلوم واقعی، آشکار شد. آیندگان، مظلومیت ملت ایران حتی در حوادث و اغتشاشات اخیر را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

وی به مناسب‌های پیش رو در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: مناسبت دیگری که در پیش است، شهادت سومین شهید محراب در سال ۱۳۶۰ است؛ دشمن هر جنایتی را حتی با شهادت رساندن امامان جمعه مرتکب شد. اگر کاری تا به حال در پرونده دشمنی اینها ثبت نشده، به این دلیل بوده که نتوانستند کاری کنند هر چه توانستند علیه ملت مظلوم ایران، سنگ اندازی، ترور، تحمیل جنگ و دشمنی انجام دادند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین ادامه داد: در ماه‌های اخیر نیز یک عده نفوذی، فریب خورده و دشمن داخلی به اموال، جان و حیثیت مردم لطمه می‌زنند و این، بی تقوا بودن آنها را می‌رساند. همین دیوار نویسی ها و یا آسیب به بیت‌المال و آتش زدن سطل زباله، نمونه‌ای از بی تقوایی است. خوب است که اینها قدرتی ندارند، اگر این گرگ‌های وحشی و انسان‌های بی تقوا، قدرت پیدا کنند، چه می‌شود؟.

وی افزود: از مناسب‌های دیگر که پیش رو داریم، تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی ره بود اما متأسفانه در جامعه ما به آن صورت که باید، کار فرهنگی نشده و متأسفانه بانیان وضع موجود در بعد فرهنگ و اقتصاد، از سردمداران حمایت از اغتشاشات هستند. امیدواریم با ظهور امام زمان (عج)، ریشه فاسد و فساد برچیده می‌شود.

نظر شما