شناسهٔ خبر: 57566548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شتاب بیش از پیش ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان در جریان افتتاح و کلنگ زنی پروژه های حاشیه شهر زاهدان، ضمن قدردانی از فعالیت های شبانه‌روزی و بی دریغ مدیر و کارکنان مجموعه نوسازی مدارس استان، از شتاب بیش از پیش توسعه فضاهای آموزشی در استان سخن به میان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «منصور بیجار» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و میثم لک‌زایی مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های حاشیه شهر شرکت کردند.

 

مدرس خیابانی در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه شهید جعفر حجتی فر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این پروژه، اظهار داشت: اقدامات و تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی مدیر و کارکنان نوسازی مدارس استان، نشان از روحیه جهادی و انقلابی آنان دارد و مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب است. وی افزود: امروز فرآیند ساخت و ساز مدارس و توسعه فضاهای آموزشی در استان شتاب گرفته و مسیر تحقق اهداف نظام آموزشی بیش از پیش هموار شده و می شود.

 

بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز به عنوان مسئول پیگیری و رصد فعالیت‌های آبادانی و توسعه زیرساخت‌های دستگاه‌های اجرایی، آنچه امروز در مجموعه اداره کل نوسازی مدارس استان و اقدامات ارزنده این نهاد جهادی شاهد هستیم؛ بیانگر بهره وری صحیح از اعتبارات و ردیف های بودجه ای در مسیر تعالی، بالندگی و رشد نرخ سرانه فضاهای آموزشی بوده و می توان گفت در کنار دقت و توجه به اصول کار عمرانی، سرعت در تکمیل و تحویل پروژه ها نیز کاملاً مشهود است

پایان پیام/291

نظر شما