شناسهٔ خبر: 57566415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز:

تمامی مقاطع تحصیلی البرز ۱۹ و ۲۰ آذرماه سال جاری غیرحضوری است

افضلی با اعلام خبر برپایی غیرحضوری مدارس استان البرز گفت: تمامی مدارس استان البرز شنبه و یکشنبه هفته جاری به دلیل افزایش رشد آلاینده ها غیرحضوری برپا می شوند.

صاحب‌خبر -

احمد افضلی با اعلام خبر برپایی غیرحضوری مدارس استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تمامی مدارس استان البرز شنبه و یکشنبه هفته جاری به دلیل افزایش رشد آلاینده ها غیرحضوری برپا می شوند. 

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز افزود: این تصمیم طی نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و کودکان در نظر گرفته شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تشدید آلودگی عنوان کرد: دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان در فضای مجازی شاد برپا می شود. 

 

وی اظهار کرد: با توجه به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز با مرخصی کارکنان، تعطیلی موقف واحدهای صنعتی، کارخانه ها، تطبیق ساعت کار حمل و نقل همگانی با ساعت کار اداری و آموزشی مورد و اجرایی است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: استقرار و آماده باش پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر با هدف جانمایی مناطق آلوده و پرتردد با هدف کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها نیز انجام می شود. 

 

 

پایان پیام/564

نظر شما