شناسهٔ خبر: 57566052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

واکنش جنجالی علم‌الهدی به کشف حجاب زنان

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته اند که به طور مستقیم با شبکه های معاند و گروهک های نفاق ارتباط دارند.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته اند که به طور مستقیم با شبکه های معاند و گروهک های نفاق ارتباط دارند.

واکنش جنجالی علم‌الهدی به کشف حجاب زنان

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: وجود مقدس حضرت زهرا(س)، یک شخصیت کامل و تضمین کننده برای بقای دین تا قیامت بود. مجاهدات حضرت اگر پس از رحلت رسول خدا(ص) انجام نمی شد، هرگز دین به سلامت به دست آیندگان نمی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیرمومنان نباید به میدان می آمد زیرا اگر شمشیر به میان می آمد، اسلام همچون همه نظریات حاکمیتی به یک تز قدرت تبدیل می شد و لبه تیز شمشیر علی(ع) پیش از آن که بخواهد مسیر را برای حضرت باز کند، دین را براندازی می کرد و اینجا بود که سیاست، مدیریت، مجاهده و شهادت زهرا(س)، جلوی انحراف رهبری را گرفت تا اینکه در ادامه، این انحراف به براندازی نماز نینجامد.

 

نظر شما