شناسهٔ خبر: 57565964 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تمامی مقاطع تحصیلی تهران و البرز شنبه و یکشنبه «غیرحضوری» شد

مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه برای روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند غیرحضوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند خبر داد.

جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز جمعه با حضور اعضاء برگزار شد که با توجه به تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز شهرستانهای دماوند و فیروزکوه به صورت غیر حضوری فعالیت کنند.

مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل خواهد بود.

فعالیت‌های ورزشی نیز در این دو روز ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای شنبه و یکشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز دوشنبه متوقف می‌شود.

 همچنین بر اساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، تمامی مقاطع تحصیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و بیستم آذرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود؛ اما آموزش در این دو روز در همه مدارس فیروزکوه، دماوند و رودهن «حضوری» خواهد بود.

شایان ذکر است کلیه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما