شناسهٔ خبر: 57565312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال زنان؛

ذوب آهن ۳ _ طوع مهر یزد صفر/ذوبی‌ها دور برگشت را با یک پیروزی دلچسب شروع کردند

والیبالیست های ذوب آهن در هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان مقابل طلوع مهر یزد قرار گرفتند که در سه ست متوالی این تیم را شکست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال ذوب آهن در هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز _جمعه هجدهم آذرماه_ از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملت مقابل طلوع مهر یزد صف آرایی کرد که با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

ست اول: امتیاز اول برای ذوب آهن ثبت شد، گاندوها با عملکرد بهتری که دارند ۷ امتیاز پیش افتادند و سرمربی طلوع مهر یزد تایم استراحت درخواست کرد. خمسه بازیکنان باتجربه‌تری نسبت به تیم طلوع مهر یزد در اختیار دارد.

بازیکنان طلوع مهر یزد در توپ گیری عملکرد خوبی ندارند، ذوبی ها به خوبی امتیاز سرویس می‌گیرند. گاندو ها به امتیاز ۲۰ نزدیک شدند و سرمربی طلوع مهر یزد تایم استراحت گرفت، خمسه فرصت بازی به بازیکنان جوان تیم را هم می‌دهد. ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود ذوب آهن تمام شد.

ست دوم: امتیاز اول برای گاندو ها ثبت شد، دو تیم تا امتیازات اولیه پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه ذوبی ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند و طلوع مهر یزد تایم استراحت گرفت. گاندو ها اختلاف امتیاز را به عدد ۱۰ رساندند و طلوع مهر یزد بازهم تایم استراحت گرفت. همکاری تیمی بازیکنان ذوب آهن در این دیدار بیشتر شده است.

اعتماد به نفس دختران ذوبی بالا رفته و امتیازهای سرویس کسب می‌کنند. بازیکنان طلوع مهر یزد این ست هم توپ گیری ضعیفی دارند، درحالی که یزدی‌ها به امتیاز ۱۰ هم نرسیدند، گاندوها امتیاز بیستم را کسب کردند. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۹ به نفع ذوب‌آهن تمام شد.

ست سوم: بازیکنان طلوع مهر یزد امتیازاتی را پابه‌پای ذوب آهن پیش آمدند، اما گاندو ها ۳ امتیاز اختلاف ایجاد کردند تا سرمربی یزدی‌ها تایم استراحت بگیرد. طلوع مهر یزد اختلاف را به عدد یک هم کاهش داد، اما در ادامه بازهم عقب افتادند. یزدی‌ها در ست سوم عملکرد بهتری دارند. بازی با نتیجه ۱۴ بر ۸ به سود ذوب آهن است که سرمربی طلوع مهر یزد درخواست تایم استراحت کرد. گاندو ها به امتیاز ۲۰ رسیدند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود ذوب آهن تمام شد.

نظر شما