شناسهٔ خبر: 57561655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لغو اردوی پیکان در انزلی به خاطر شرایط جوی

مهدی روزخوش

تیم فوتبال پیکان در تعطیلات لیگ با برگزاری چند دیدار تدارکاتی خود را برای شروع مجدد لیگ آماده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بعد از تعطیلات لیگ به خاطر اردوهای تیم ملی و برگزاری جام‌جهانی تیم فوتبال پیکان چند روزی به تعطیلات رفت و در ادامه زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری، تمرینات خود را برای شروع مجدد لیگ آغاز کرد.

پیکان در یکی از بازی‌ها تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ، برابر عقاب تهران به میدان رفت و توانست این تیم را چهار بر صفر مغلوب کند. پیکانی‌ها در ادامه برابر هوادار به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ادامه شاگردان حسینی دیداری تدارکاتی را هم با پرسپولیس برگزار کردند که در این بازی یک بر صفر مغلوب شدند.

از ابتدا که برنامه تعطیلات لیگ مشخص شده بود، کادر فنی پیکان اردویی را در انزلی برنامه‌ریزی کرد اما به خاطر شرایط جوی این اردو لغو شد. از آن‌جایی که در اردوی انزلی پیکان قرار بود برابر ملوان به میدان برود، حالا با لغو سفر پیکان به انزلی، ملوان راهی تهران شده تا روز پنج‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان برد.

یکی از حواشی اخیر تیم فوتبال پیکان که در تعطیلات نمود پیدا کرد، پیشنهاد قبول هدایت تیم ملی امید به مجتبی حسینی، سرمربی پیکان بود. البته چند روز بعد از این پیشنهاد حسینی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد این پیشنهاد را رد کرده و می‌خواهد کارش را در پیکان پیگیری کند.

پیکان هم‌چنین روز پنج‌شنبه در دیدار دوستانه یک بر صفر به ملوان باخت. این تیم در ادامه دیدارهای تدارکاتی با هوادار بازی می‌کند تا با آمادگی کامل در شروع لیگ به مصاف تراکتور برود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما