شناسهٔ خبر: 57561403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

اسماعیل‌نژاد و کازیسکی امتیازآورترین بازیکنان دیدار پیکان و ترنتینو

صاحب‌خبر -

امین اسماعیل‌نژاد و ماتی کازیسکی به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و ترنتینو را به دست آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از بامداد امروز (جمعه 18 آذر) در بتیم با دو مسابقه پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه تیم پیکان تهران که به عنوان قهرمان قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است و به مصاف ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) رفت و سه بر یک مغلوب این تیم قدرتمند شد.

امین اسماعیل‌نژاد و ماتی کازیسکی با کسب 23 امتیاز به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آوردند.

تیم ترنتینو در مجموع ست‌های این مسابقه 100 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 62 پوئن در حمله، 7 امتیاز در دفاع، 10 پوئن سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان پیکان بود.

پیکانی‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 87 امتیاز کسب کردند که شامل 51 امتیاز حمله، 3 دفاع، 2 پوئن سرویس و 31 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ترنتینو بود.

تیم پیکان تهران با پذیرش دو شکست برابر حریفان خود در گروه دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم‌های ترنتینو ایتالیا و ایتامبه میناس که با یک برد و سه امتیاز، صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده است، در سومین روز مرحله گروهی برای تعیین صدرنشین جدول گروه دوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما