شناسهٔ خبر: 57561158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

شارلوا راضی از عملکرد قلی‌زاده در قطر

رسانه بلژیکی فوت‌نیوز در یادداشتی به علی قلی‌زاده، ملی‌پوش فوتبال کشورمان که در باشگاه بلژیکی شارلوا بازی می‌کند پرداخته و می‌گوید او که جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته به زودی به کمپ باشگاهش ملحق می‌شود تا برای شروع مجدد ژوپیرلیگ آماده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، رسانه بلژیکی فوت‌نیوز در یادداشتی به علی قلی‌زاده، ملی‌پوش فوتبال کشورمان که در باشگاه بلژیکی شارلوا بازی می‌کند پرداخته و می‌گوید او که جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته به زودی به کمپ باشگاهش ملحق می‌شود تا برای شروع مجدد ژوپیرلیگ آماده شود.

با اینکه جام جهانی هنوز به پایان نرسیده و مرحله یک‌چهارم نهایی از فردا آغاز خواهد شد ولی با حذف بخش بزرگی از تیمهای حاضر در رقابتها بازیکنان این تیم‌ها کم کم به باشگاه‌هایشان برمی‌گردند تا برای نیمه دوم فصل آماده شوند.

شارلوا منتظر چندین بازیکن ملی‌پوش خود است که در جام جهانی حضور داشتند. علی قلی‌زاده ایرانی یکی از این ستاره‌ها است که با پیراهن تیم ملی ایران عملکرد خوبی در قطر داشت.

این رسانه بلژیکی از ملحق شدن قلی‌زاده به کمپ شارلوا در کشور ترکیه خبر داد. این تیم بلژیکی برای شروع مجدد فصل آماده می‌شود و در اولین بازی خود باید دیداری حساس مقابل اندرلخت برگزار کند.

فوت‌نیوز به صحبت‌های قلی‌زاده با یک خبرنگار بلژیکی پیش از شروع جام جهانی اشاره می‌کند. او در این مصاحبه گفته بود:" امیدوارم این جام جهانی بتواند زندگی فوتبالی‌ام را دگرگون کند".

قلی‌زاده در سال 2018 از سایپا با قراردادی 300هزار دلاری به شارلوا پیوست و تا سال 2025 با این باشگاه بلژیکی قرارداد دارد. شارلوا امیدوار است با توجه به عملکرد خوب او در جام جهانی بتواند قلی‌زاده را آماده و با روحیه در اختیار بگیرد. او تا این لحظه برای این تیم 130 بازی انجام داده و 21 گل به ثمر رسانده است.


در این گزارش اشاره شده که قلی‌زاده امیدوار است به زودی با پیشنهادی از یک تیم بزرگتر اروپایی مواجه بشود ولی شارلوا تمایلی به از دست دادن این بازیکن ایرانی ندارد. درحالیکه ترانسفرمارکت ارزش قلی‌زاده را 2 میلیون یورو ارزیابی کرده است ولی فوت‌نیوز می‌گوید شارلوا در حال حاضر ارزش او را دست‌کم 4 میلیون یورو می‌داند.

نظر شما