شناسهٔ خبر: 57560913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت طارمی به پرتغال با ۱۰ دقیقه بازی

مهاجم ایرانی پورتو در جریان برتری تیمش مقابل شاویس حضور تعویضی در زمین داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از نمایش درخشان در مرحله گروهی جام جهانی و حضور موثر در ترکیب تیم ملی ایران که منجر به صعود به دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها نشد، با حذف شاگردان کارلوس کی‌روش از این رقابت‌ها به پرتغال بازگشت تا دوباره برای پورتو به میدان برود.

طارمی که در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس دو گل به ثمر رساند و در دومین دیدار برابر ولز منجر به اخراج دروازه‌بان حریف و ثبت یک پاس گل شد، در بازگشت به پرتغال حضور کوتاه مدت در یک مسابقه نه چندان مهم برای پورتو را تجربه کرد.

تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ‌کاپ پرتغال، در ورزشگاه مونیسیپال، مهمان تیم شاویس بود.

یاران طارمی که فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ‌کاپ پرتغال را با تساوی مقابل مافرا آغاز کرده بودند، در دومین دیدار برابر شاویس موفق شدند به پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه دست پیدا کنند تا ۴ امتیازی شده و صدرنشین گروه A این رقابت‌ها شوند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال طی ۱۳ مسابقه ۶ گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده، در دیدار مقابل شاویس از دقیقه ۸۳ به زمین رفت و نخستین بازی خود در رقابت‌های لیگ‌کاپ را انجام داد.

ویدئو: 266720

نظر شما