شناسهٔ خبر: 57559658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت:

پادزهر زهرافشانی فضای مجازی « جهاد تبیین» است

ساری- مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، پادزهر زهرافشانی های فضای مجازی را جهاد تبیین ذکر کرد و گفت: جامعه باید با فرهنگ، اخلاق و قانونمداری اداره شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی شامگاه پنجشنبه در همایش طلایه داران جهاد تبیین در ساری با اشاره به تأکیدات چندساله مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین اظهار داشت: در میدان جهاد تبیین همه کسانی که در نهادهای فرهنگی هستند، نقش اثرگذاری دارند و نباید کوتاهی کنیم.

وی با اظهار اینکه دشمن تلاش دارد نسل جوان و نوجوان را از ما بگیرد، از دستگاه‌های فرهنگی خواست تا در این نبرد در خط اول میدان باشند و گفت: دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها، حوزه علمیه، شبکه مساجد کشور در این میدان نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید براین که پادزهر زهرافشانی های فضای مجازی، تبیین است، افزود: نظام جمهوری اسلامی در پی آن است که جامعه با فرهنگ، اخلاق و قانونمداری اداره شود و جهاد تبیینی تکمیل کننده جهادهای دیگر است.

حجت الاسلام تقوی به موج آفرینی حادثه عظیم کربلا اشاره کرد و گفت: حادثه کربلا بعد از ۱۴ قرن توانست یک انقلاب ایجاد کند و انقلاب اسلامی برگرفته‌از حماسه کربلا و عاشورا است.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با عنوان اینکه حضرت امام حسین (ع) مسیر جهاد را تا آخر ادامه داد، گفت: این مسیر با خطبه‌ها و روضه‌های حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) ادامه پیدا می‌کند و کار جهاد تبیین برای تکمیل جهاد شمشیر ادامه می‌یابد.

نظام اسلامی ریشه در اعماق جان‌ها دارد

وی با اظهار اینکه در حوادث اخیر منافقین چهره خود را نشان دادند، افزود: همچنین خواص بی بصیرت در این حوادث سکوت کردند درحالی که بدانند نظام اسلامی ریشه در اعماق جان‌ها و دل‌ها دارد.

حجت الاسلام تقوی از روحانیت به عنوان افسران و لشکر جهاد تبیین یاد کرد و افزود: تبیین صحیح و درست پایه‌های حکومت ستمگران و خائنان را می‌لرزاند و امروز باید محکم و استوار در صحنه حضور داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه روحانیت همیشه در صحنه است، جوانان را مسئله محور و مخاطب محور برشمرد و گفت: در مراکز مختلف از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و غیره باید حضور داشته باشیم و تبیین گیری کنیم.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه بازاری‌ها و اصناف دست رد به آشوبگران زدند، افزود: هر مسجدی باید جایگاهی برای تبیین باشد و به صورت اثربخش به تبیین گری بپردازیم.

حجت الاسلام تقوی خط کاری دشمنان و معاندان را اعتبارزدایی و تخریب شخصیت‌های نظام اسلامی برشمرد و گفت: دامن زدن به فساد مسئولان، تشویق به هنجارشکنی و نافرمانی‌های مدنی از دیگر دستور کار معاندان است.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر نهادها و سمبل‌های دینی از جمله مسجد، مصلی، حجاب، شریعت و غیره مورد هجمه قرار گرفته است و تلاش می‌کنند تا خدمت‌ها و تلاش‌ها نادیده گرفته شود و برخلاف گذشته شعارشان اقتصادی نیست و فقط با دین و دیانت تضاد دارند.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با اظهار اینکه قرارگاه فرماندهی آشوب‌ها در خارج از کشور است و شعارهای تجزیه طلبی درپیش گرفتند، افزود: خوشبختانه مردم هیچ همراهی با آشوبگران نداشتند.

حجت الاسلام تقوی محور اصلی معاندان در آشوب‌ها را زن قرار دادند، گفت: آنان اعتقاد دارند انقلاب آینده با محوریت زنان خواهد بود اما آنها بدانند زمان بزن و در رو گذشته است.

نظر شما