شناسهٔ خبر: 57559538 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

چهره ها در سینما و تلویزیون

دعوای برد پیت و آنجلینا جولی تمام شدنی نیست

صاحب‌خبر -

با وجود گذشت شش سال از جدایی آنجلینا جولی و برد پیت، این دو هنوز بر سر مسائل متعددی در کشمکش هستند. در جدیدترین مورد، جولی باز هم از پیت انتقاد کرد و دعوای حقوقی همسر سابقش بر سر فروش سهمش از شرکت مشروبات الکلی شان را «کینه توزانه» و «بیهوده» خواند.

پدر ۵۸ ساله شش فرزند، جولی ۴۷ ساله را متهم کرد که سهم خود از شرکت میراوال (Chateau Miraval Winery) را به قصد آزار رساندن عمدی به یک فرد کاملا غریبه فروخته است و توافقشان را زیر پا گذاشته است.

برد پیت در ماه فوریه از همسر سابقش به خاطر فروش سهم خود از کارخانه مشترکشان به یوری شفلر، الیگارش روسی و زیرمجموعه گروه Stoli شکایت کرد. او ادعا کرد که از آنجایی که هر دو مالک این کارخانه بودند، توافق کرده بودند سهام خود از این دارایی را بدون تایید یکدیگر به فروش نرسانند.

بر اساس اسناد دادگاه، آنجلینا ادعاهای برد را «بیهوده، کینه توزانه و بخشی از یک الگوی مساله ساز» خوانده و مورد انتقاد قرار داده است. در این اسناد آمده است: «ادعاهای پیت مبنی بر اینکه او و خانم جولی قراردادی مخفی، نانوشته و ناگفته برای جلب رضایت در فروش منافع خود از این دارایی داشته‌اند، بی‌اساس است.»

پیش از این یک کاربر تیک تاکی محتوای ایمیلی مربوط به ژانویه ۲۰۲۱ را منتشر کرده بود که در آن بازیگر برنده اسکار دلیل تصمیم خود برای فروش سهمش از این ملک را توضیح داده بود.

جولی نوشته بود: «اینجا جایی است که ما دوقلوها را به خانه آوردیم و جایی که با پلاکی به یاد مادرم با هم ازدواج کردیم. مکانی که نوید چیزی بود که می‌توانست باشد و جایی که فکر می‌کردم در آن پیر می‌شوم. حتی الان هم نوشتن این‌ها بدون جاری شدن اشک‌هایم غیرممکن است. من خاطراتم از یک دهه گذشته را غنیمت می‌شمارم.»

او ادامه داد: «اینجا همچنین مکانی است که آغازِ پایان خانواده ما را نشان می‌دهد و تجارتی که حول محور الکل است. امیدوار بودم این بتواند به چیزی تبدیل شود که ما را به هم متصل می‌کند اما حالا می‌بینم که چطور واقعا می‌خواستی من نباشم و به احتمال زیاد از دریافت این ایمیل خوشحال خواهی شد.»

جولی گفت که چهار سال قبل شاهد رفتارهای سهل انگارانه زیادی بود و احساس می‌کرد از فعالیت های تجاری کارخانه کنار گذاشته شده است؛ زیرا پول‌هایی خرج می‌شد که او تایید نمی‌کرد و تصمیماتی گرفته می‌شد که بدون مشورت او بود.

جولی گفت از تصمیماتی که گرفته شده است آسیب دیده و نشان می‌دهد که برد هیچ علاقه‌ای به سهیم شدن این تجارت یا تغییر بنیادی آن به چیزی که برای فرزاندانشان سالم‌تر باشد نداشته است. او از تبلیغات کارخانه مشروبات الکلی شان انتقاد کرد و گفت از تصاویر اخیری که برای فروش الکل منتشر شده، متعجب شده است. جولی نوشت: «من این را غیرمسئولانه می‌دانم و این چیزی نیست که بخواهم بچه ها آن را ببینند. مرا به یاد دوران دردناکی انداخت.»

او همچنین گفت دیگر نمی‌تواند در یک تجارت مبتنی بر الکل، به‌طور علنی یا خصوصی، مشارکت داشته باشد، زمانی که رفتارهای الکلی عمیقا به خانواده‌شان آسیب رسانده است.

جولی به حادثه‌ای در سال ۲۰۱۶ در یک جت شخصی اشاره دارد که قبلا در اسناد دادگاه گفته بود پیت به فرزند خود حمله کرده بود؛ سعی در خفه کردن یکی از آنها داشت و به صورت دیگری ضربه زد و نوشیدنی را رویش ریخت.

جولی گفت: «رویایت در رابطه با تجارت و الکل متعلق به خودت است و به‌طور دردناکی آن را روشن کرده‌ای. برایت بهترین آرزوها را در کسب و کارت دارم و صمیمانه امیدوارم که وقتی بچه ها بزرگ‌تر می‌شوند احساس متفاوتی نسبت به میراوال داشته باشند و تو را در آنجا ببینند. اما میراوال برای من در سپتامبر ۲۰۱۶ مُرد و همه چیزهایی که در این سال‌ها دیده‌ام متاسفانه آن را تایید کرده است.»

نظر شما