شناسهٔ خبر: 57559435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رد ادعای دستیار کی‌روش/ تاج اجازه مذاکره با کارلوس کی‌روش را دارد؟

وزیر ورزش و جوانان در بازگشت به تهران از رسانه ها خواست از تیم ملی و کارلوس کی روش حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، زمان مذاکره فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد و هدایت تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد.

بر اساس اعلام یکی از مدیران فدراسیون فوتبال این مذاکره دی ماه انجام خواهد شد. پیش از این جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و در صورتی که ابقای کارلوس کی‌روش رای بیاورد، مهدی تاج دوباره با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ صحبت خواهد کرد. اگر ابقای کارلوس کی‌روش در این نشست با رای منفی اعضای هیات رئیسه مواجه شد مهدی تاج اجازه مذاکره با کارلوس کی‌روش را نخواهد داشت!

وزیر ورزش و جوانان در بازگشت به تهران از رسانه‌ها خواست از تیم ملی و کارلوس کی‌روش حمایت کنند. مهدی تاج هم بدشانسی را علت عدم صعود تیم ملی به دور دوم بر شمرد.

دسا، دستیار اول کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به کیپ تاون طی مصاحبه‌ای گفت: جام جهانی همیشه یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. فقط آرزو دارم که بتوانم در هر جام جهانی مربیگری کنم. سه روز پیش به ایران برگشتیم و بعد به خانه برگشتم. از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. امیدوارم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم.

منبع: خبرورزشی

نظر شما