شناسهٔ خبر: 57556448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

افسردگی ستاره آلمان: فعلا فوتبال نه!

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، در حال سپری کردن روزهای تلخ و دشواری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در جام جهانی اصلا قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده و با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود، حذف زودهنگامی را تجربه کرد. اما جمال موسیالا از معدود بازیکنان آماده این تیم در طول تورنمنت بود که تحسین بسیاری را برانگیخته و نوید ظهور یک ستاره درخشان برای فوتبال آلمان در سال های آتی را داد.

اما نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد پس از حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی و ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار در این تورنمنت، جمال موسیالا شرایط روحی چندان خوبی نداشته و مدتی از اخبار و اتفاقات دنیای فوتبال دور شده است. این ستاره جوان اینقدر عاشق فوتبال بود که معمولا شانس تماشای هیچ مسابقه ای را از دست نمی داد، معمولا هیچ بازی را از دست نمی دهد، اما حالا اینقدر ناامید و ناراحت است که حتی بازی های حذفی جام جهانی را نیز دنبال نکرده و هیچ دیداری را نمی بیند. او می خواهد ذهن خود را برای بازی های ادامه فصل با بایرن مونیخ آرام کند و به همین دلیل در روزهای اخیر با خانواده و دوستانش به سفر رفته است.

همچنین جمال موسیالا برنامه هایی برای پیشرفت فنی خود نیز در ذهن دارد. این بازیکن در طول جام جهانی چندین بار با مربی شخصی خود، استفن تِپل تماس گرفت تا در مورد چگونگی بهبود دادن ضربات نهایی خود در مقابل دروازه صحبت کند. برای سال جدید، این بازیکن 19 ساله در نظر دارد تا در کنار دینو توپمولر روی همین ویژگی کار کرده و تبدیل به مهاجمی گلزن و تمام کننده در سال های پیش رو شود.

نظر شما