شناسهٔ خبر: 57555982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

زمان مذاکره کی‌روش با فدراسیون فوتبال مشخص شد/ مرد پرتغالی برمی‌گردد؟

مربی تیم ملی اعلام کرد فدراسیون فوتبال خواستار مذاکره با کارلوس کی‌روش است.

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه بود. در این مسابقات تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش برابر انگلیس و آمریکا شکست خورد و مقابل ولز به برتری دست یافت.

شکست مقابل آمریکا موجب شد تا ایران به دور حذفی جام جهانی صعود نکند و آینده کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی مبهم است. قرارداد او با توافق مهدی تاج برای مدت سه ماه و تا پایان جام جهانی بود و با وجود انتقادات گسترده از این سرمربی، دستیار او می‌گوید فدراسیون قصد دارد مذاکرات را دوباره آغاز کند. راجر دسا، دستیار اول کی‌روش در جام جهانی قطر خبر داد فدراسیون فوتبال در ماه ژانویه قصد دارد مذاکرات را از سر بگیرد.

دسا پس از بازگشت به کیپ تاون طی مصاحبه‌ای گفت: جام جهانی همیشه یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. فقط آرزو دارم که بتوانم در هر جام جهانی مربی‌گری کنم. سه روز به ایران برگشتیم و بعد به خانه برگشتم. از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. امیدواریم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم. در حال حاضر، من اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از روز جمعه با سوپراسپورت برنامه‌های تلویزیونی را دنبال خواهیم کرد. بعد از جام جهانی، تا پایان دسامبر به تعطیلات خواهم رفت.

او در ادامه توضیح داد: ما [ایران] در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و بازیکنان ما همیشه آن را بسیار سخت می‌دیدند. ما هم وقت کافی نداشتیم، چون چند بازیکن ما چند روز مانده به شروع بازی‌ها به ما ملحق شده بودند. این یک جام جهانی متفاوت با پویایی‌های بسیار متفاوت در مقایسه با سایر مسابقات بود. تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده بود، اما این یک تجربه یادگیری مهم برای پسرانی بود که خود را مقابل فوق ستاره‌های انگلیس در لیگ برتر، ستارگان ایالات متحده آمریکا و در برابر بازیکنانی مانند گرت بیل می‌دیدند. ما می‌خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم، اما نتوانستیم از دور گروهی صعود کنیم.

نظر شما