شناسهٔ خبر: 57553897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این بازیکن در جام باشگاه‌ها‌ی‌جهان هم ترک عادت نکرد

امین اسماعیل نژاد در جریان شکست پیکان مقابل میناس برزیل بهترین بازیکن این تیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل نژاد در رقابت‌های لیگ ملت‌ها پدیده والیبال ایران بود. این بازیکن با درخشش فوق العاده خود در آن تورنومنت نامش را بر سر زبان ها انداخت و توانست خود را به بازیکن اصلی تیم ملی والیبال ایران تبدیل کند.

اگرچه اسماعیل نژاد نتوانست درخشش در لیگ ملت ها را در قهرمانی جهان نیز تکرار کند اما قطعاً در آینده همچنان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی خواهد بود.

این ستاره والیبال ایران بعد از قهرمانی جهان چند ماه پر سر و صدا را سپری کرد. در ابتدا قرار بود تعاملی صورت بگیرد تا مدت زمان باقی مانده از سربازی اسماعیل نژاد بخشیده شود یا اینکه به این بازیکن اجازه داده شود تا در در تیمی از لیگ برتر بازی کند که خودش می خواهد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و او در این فصل از رقابت ها برای پاس گرگان به میدان می‌رود.

با تعطیلی لیگ و حضور پیکان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اسماعیل نژاد به شکل موقت و صرفاً برای این تورنمنت به ترکیب شاگردان پیمان اکبری اضافه شد. در همین راستا بامداد امروز پیکان در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف میناس برزیل رفت و با نتیجه 3-1 از حریف خود شکست خورد.

اسماعیل نژاد را در این بازی نمایش درخشانی داشت و با وجود شکست پیکان موفق شد 20 امتیاز برای این تیم کسب کند اما این عملکرد ستاره ایرانی برای جلوگیری از شکست نماینده ایران و آسیا کافی نبود.

نظر شما