شناسهٔ خبر: 57552318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تقابل پدر و پسر رئالی در اجوکیشن‌سیتی

پیام محبت‌امیز ستاره به مودریچ: می‌بینمت پاپا!

ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال برزیل فردا شب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف کرواسی خواهد رفت. دیداری جذاب که بین پرافتخارترین تیم تاریخ جام‌های جهانی و نایب‌قهرمان دوره گذشته برگزار می‌شود.

در این بین، تقابل ستاره‌های رئال مادرید برابر یکدیگر از جذابیت‌های این بازی خواهد بود. جایی که وینیسیوس جونیور، لوکا مودریچ و رودریگو، سه بازیکن تاثیرگذار ترکیب رئال مادرید، نقشی کلیدی در دیدار فردا شب ایفا خواهند کرد.

اما با وجود رابطه فوق العاده بین این سه نفر، صمیمیت رودریگو و لوکیتا جور دیگری است. وینگر جوان رئال مادرید که به واسطه اختلاف سنی نسبتا زیاد با مودریچ، رابطه فوق‌العاده و توام با احترام با کاپیتان کرواسی دارد، بارها در مصاحبه‌های خود از مودریچ تمجید کرده و او را مانند پدر خودش دانسته:« او واقعا به من کمک می‌کند. بازی با او برای من بسیار آسان‌تر است چون از کیفیت بالایی برخوردار است. او برای من مانند یک پدر است.»

حالا و در آستانه بازی برزیل مقابل کرواسی، رودریگو با انتشار عکسی از خودش و مودریچ در توییتر، برای او نوشته است: "می‌بینمت پاپا"

گفتنی است دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی از ساعت 18:30 فردا شب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی دوحه به قضاوت مارتین اولیور برگزار خواهد شد.

نظر شما