شناسهٔ خبر: 57548843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

داور پرحاشیه اسپانیایی دیدار هلند و آرژانتین را سوت می‌زند

آنتونیو متئو لاهوز، داور اسپانیایی قضاوت دیدار هلند و آرژانتین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را برعهده خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز جمعه هجدهم آذرماه، تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ملی‌لوسیل در جدالی حساس و سرنوشت‌ساز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

براساس اعلام رسمی فیفا، آنتونیو متئو لاوز داور اسپانیایی قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت؛ همچنین پائو سبریان و روبرتو دیاز هم‌وطنان وی، به‌عنوان کمک‌های اول و دوم، لاهوز را در امر قضاوت یاری می‌کنند و داور چهارم نیز ویکتور گومز اهل آفریقای‌جنوبی خواهد بود.

گفتنی است متئو لاهوز تاکنون ۴۹۸ بازی را سوت زده، ۲,۳۱۳ کارت‌زرد و ۵۴ کارت‌قرمز از جیب خود خارج کرده و ۱۱۹ مرتبه نیز اعلام پنالتی کرده است. وی برای نخستین‌بار است که یک‌دیدار را برای آرژانتین قضاوت خواهد کرد؛ لاهوز پیش از این در جام‌جهانی ۲۰۲۲ دیدارهای ایران - آمریکا و قطر - سنگال را در مرحله‌گروهی سوت زده بود.

همچنین الخاندرو هرناندز اسپانیایی به‌عنوان داور اتاق VAR، دریو فیشر کانادایی داور دوم اتاق VAR، الخاندرو ژیالاتینی از ایتالیا داور بخش آفساید اتاق VAR و خولیو باسکونان شیلیایی کمک‌کننده بخش VAR هستند.

نظر شما