شناسهٔ خبر: 57548496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری:

هیچ‌یک از ایرانیان حاضر به تاراج رفتن خاک کشورش نیست

حجت‌الاسلام «دیرباز» گفت: هیچ ایرانی با غیرتی حاضر نمی‌شود که حتی یک وجب از خاک کشورش را از دست بدهد؛ همانگونه که در دوران دفاع مقدس، ملت ایران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

صاحب‌خبر -

هیچ ایرانی با غیرتی حاضر نمی شود یک وجب از خاک کشورش به تاراج رودحجت الاسلام «عسگر دیرباز» نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمنان برای ناآرام کردن جامعه، اظهار داشت: هیچ ایرانی با غیرتی حاضر نمی‌شود حتی یک وجب از خاک کشورش را از دست بدهد، در دوران جنگ تحمیلی نیز شاهد بودیم ملت ایران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی تصریح کرد: شاید عده‌ای به دلیل معیشت و مشکلات اقتصادی اعتراضاتی داشته باشند که باید توسط مسئولین رسیدگی شود، اما اینکه عده‌ای بخواهند با گرفتن جان انسان‌های بی‌گناه و مجبور کردن افراد به بستن مغازه‌ها در این شرایط اقتصادی اهداف شوم استکبار جهانی را در کشور پیاده کنند قطعا قابل قبول نیست و ملت ایران چنین حرکت‌هایی را تحمل نخواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از نیروهای مسلح نیز گفت: این حافظان امنیت مردم با پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آرمان های امام (ره) و شهدا همیشه و در همه صحنه‌ها باعث اقتدار کشور شده‌اند.

حجت‌الاسلام دیرباز جهاد تبیین را یک تکلیف همگانی و مهمترین راهکار مقابله با مولفه‌های جنگ‌نرم دانست و افزود: البته روشنگری باید با بیان واقعیت‌ها، امیدآفرینی و حتی بیان ضعف‌ها باشد. بحمدالله وقتی به دستاوردهای انقلاب نگاه می‌کنیم ابعاد مثبتی که به رشد کشور انجامیده فراوان بوده است.

وی تصریح کرد: درحالی که در راهپمایی 13 آبان و سایر صحنه‌های انقلاب، هرجا که مجالی بوده تا مردم نشان دهند پای نظام  و آرمان های شهیدان هستند ایستادگی خود را نشان داند و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده اند.

نماینده مردم استان آذرباجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنابراین ما باید در جمع‌های دوستانه و هرجا که مجالی برای گفت‌وگوی صمیمانه و دوستانه وجود دارد جهاد تببین را در عمل تحقق بخشیم.

وی از ضرورت ایجاد بسترهای ارتباطی مردم با مسئولین نیز خبر داد و گفت: مسئولان باید سخنان مردم را بشنوند حرف‌های دانشجویان، طلاب، دانش آموزان باید شنیده شود تا مسئولان بتوانند مطالبات مردم را عملی کنند.

حجت‌الاسلام دیرباز گفت: آنهایی که از روشنگری و تبیین ممانعت می‌کنند و سکوت را به موضع گیری ترجیح می‌دهند باید بدانند اگر امروز جایگاهی در جامعه دارند به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما