شناسهٔ خبر: 57545439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه لرستان:

دانشجویان با صدای رسا در برابر نظام سلطه ایستادگی کرده‌اند

زهره گودرزی

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان با صدای رسا در برابر نظام سلطه ایستادگی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

علی نظری در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که ۱۶ آذرماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: رسالت دانشجو در جبهه حق علیه باطل، یک رسالت همیشگی و بدون وقفه است.

وی ضمن آنکه فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت دانشجویان را امانت الهی و آینده‌سازان کشور دانست و افزود: قشر دانشجو قشری بوده که بانشاط، امیدوار به آینده و خلاق بوده و نگاهش همواره حرکت رو به جلو برای پیشرفت همه‌جانبه کشور است.

رئیس دانشگاه لرستان مجموعه دانشجویان را یک شهر پاک دانست؛ شهری که اساس آن زیست و زندگی کردن براساس تعالیم قرآنی و فضایل انسانی است.

نظری، شهر پاک را شهری دانست که حیات طیبه در آن جریان دارد و دانشجویان و شهدای والامقام از ارکان اساسی این شهر پاک هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا را یک خباثت همیشگی دانست که خفت و خواری، سرنوشت نهایی آن است.

نظری، دانشجویان را قشری مسئولیت‌مند در جامعه دانست که علاوه بر آموزش به پژوهش‌های کاربردی برای حل نظام مسائل جامعه هم توجه دارند.

وی از استاندار لرستان سپاسگزاری کرد به این خاطر که استاندار در روز دانشجو، با احساس مسئولیت، در کلاس‌های درس دانشگاه لرستان و نشست پرسش و پاسخ دانشجویان این دانشگاه، حضور یافت و در دیدار با دانشجویان، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

انتهای پیام

نظر شما