شناسهٔ خبر: 57545438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری اولین کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان تیم‌های سحر هفت استان غرب کشور

اولین کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان تیم‌های سحر هفت استان غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

اولین کارگاه آموزشی ویژه فرمانده‌هان تیم‌های سحر به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، مرکزی، کردستان و کرمانشاه در حال برگزاری است.

سیدعلی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده تیم‌های سحر به صورت منسجم و آموزش دیده در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و در مواقع حوادث و بحران‌ها در کنار نیرو‌های امدادی به یاری مردم می‌آیند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان مشتاق به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و امدادی، افزود: تیم‌های سحر با فرا گیری آموزش‌های تخصصی کمک‌های زیادی در زمان حوادث به کودکان حادثه دیده انجام می‌دهند.

در اولین دوره آموزشی فرماندهان تیم‌های سحر ۱۱۰ نفر از ۷ استان غرب کشور حضور دارند که پس از فراگیری آموزش‌های لازم آمادگی آن را خواهند یافت تا برای مواقع بحرانی و حوادث در حوزه حمایت‌های روانی در کنار مردم آسیب دیده و کودکان فعالیت کنند.

این دوره به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از روز گذشته پانزدهم آذرماه به مدت ۵ روز در مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه در حال برگزاری است .

نظر شما