شناسهٔ خبر: 57545168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رابیو: رابطه‌ام با دشان خیلی بهتر شده است

آدرین رابیو، هافبک فرانسه، که در گذشته سابقه تنش با دیدیه دشان را داشته می‌گوید رابطه‌اش با سرمربی فرانسه حالا به مراتب بهتر و نزدیک‌تر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه دیدیه دشان نام آدریان رابیو را در فهرست ذخیره فرانسه قرار داد و این هافبک فرانسوی که از این تصمیم سرمربی خروس‌ها عصبانی شده بود حضور در تیم ملی کشورش را نپذیرفت.

بعد از آن بود که رابطه رابیو و دشان پرتنش شد و این دو چند اظهارنظر تند علیه هم انجام دادند. ولی با گذشت چهار سال دشان در جام جهانی قطر رابیو را به فهرست اصلی خود وارد کرد و این هافبک فرانسوی در حال حاضر در کمپ تیم ملی کشورش در قطر حضور دارد.

رابیو امروز بعد از ظهر در آستانه دیدار با انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی در نشست مطبوعاتی فرانسه شرکت کرد و گفت:

رابطه با دیدیه دشان
ما همیشه رابطه خوبی داشتیم حتی قبل از اتفاقاتی که در جام جهانی قبل افتاد. بعد از آن دو سال هیچ تماسی با هم نداشتیم اما من در سال 2020 به تیم ملی برگشتم. در بازگشت بلافاصله با مربی صحبت کردم و همه چیز خوب پیش رفت. ما در این مدت رابطه خیلی خوبی داشتیم و روز به روز رابطه‌مان بهتر و صمیمی‌تر شده است. او حالا من و شخصیتم را بهتر می‌شناسد و من هم برایش احترام قائلم.

تجربه حضور در جوانان منچسترسیتی و احتمال بازگشت به لیگ برتر
حضور در تیم جوانان سیتی تجربه خیلی خوبی بود هر چند به یک سال هم نرسید. من از فضای فوتبال انگلیس خیلی خوشم می‌آید. فضای آنجا با فرانسه و حتی ایتالیا تفاوت زیادی دارد. همیشه گفته‌ام دوست دارم بازی در انگلیس را تجربه کنم. نمی‌دانم چه زمانی اتفاق می‌افتد. ولی این برایم یک هدف است.

تیم خاصی را مد نظر داری؟
نه، تیم خاصی را هدف نگرفته‌ام. ولی دوست دارم باشگاهی باشد که بتوانم بازی کنم نه اینکه نیمکت‌نشین باشم.

نظر شما