شناسهٔ خبر: 57545151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد فارس به برکت نام حضرت رضا(ع)

طی مراسمی و به همت بنیاد کرامت رضوی، 42 زندانی جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های فارس، آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی چهارشنبه 16 آذر در این مراسم گفت: این اقدام خداپسندانه در پی تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در قالب پویش نذر امام(ع) برای آزادی زندانیان معسر انجام شد و 42 زندانی زن و مرد در استان فارس با مشارکت آستان قدس رضوی، خیران و ستاد دیه کشور به کانون گرم خانواده بازگشتند.

محمدحسین استادآقا، مجموع مبلغ بدهی این افراد را بیش از ۴۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: از ابتدای راه اندازی پویش نذر امام(ع) تاکنون، تعداد ۳۹۵ زندانی شامل ۱۶۱ مادر و ۲۳۴ پدر از ۲۲ استان کشور آزاد شدند که مبلغ کل بدهی آن‌ها افزون بر ۱۵۰ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ توسط آستان قدس رضوی، ۲۷/۵ میلیارد تومان توسط  ستاد دیه کشور و مبلغ ۸۱ میلیارد تومان بخشش شاکیان بوده که با حضور خادمان و خادمیاران رضوی آن را به نام امام رضا(ع) بخشیده‌اند.

استادآقا با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد یکی از اقدامات مورد پسند امام رضا(ع) است، گفت: این یک حرکت با برکت و سرشار از محبت است و باور داریم هر مرتبه که در نقطه‌ای از کشور برگزار می‌شود، با آزاد شدن زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌ها، بدون شک لبخندی روی چهره‌ امام رئوف مان هم می نشاند.

وی با تاکید بر اینکه هرکجا نام امام رضا(ع) برای وساطت در میان می‌آید به عشق امام رئوف دلخورهای و کدورت‌ها رفع و مهر و محبت جایگزین آن می شود، افزود: هر کجا کم آوردید و دلتان شکست حتما امام رضا(ع) را برای گره‌گشایی از مشکل‌تان به حضرت جواد الائمه(ع) قسم بدهید چراکه حتما پاسخ مثبت خواهید گرفت و حاجت روا خواهید شد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به استمرار برپایی این پویش نیز گفت: با عنایت حضرت رضا(ع) بدهی 26 زندانی دیگر که مبلغ بدهی آن‌ها در حدود 368 میلیون تومان است تا هفته آینده با کمک خیران تامین خواهد شد و این عزیزان به آغوش خانواده‌شان خواهند برگشت.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های فارس و خانواده زندانیان در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما