شناسهٔ خبر: 57545056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

ایلام نیازمند توجه وزارت صمت برای توسعه متوازن صنعتی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: ایلام نیازمند توجه وزارت صمت برای توسعه متوازن صنعتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر صمت اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردم ایلام از کشور دفاع کردند و رنج‌های بسیاری را متحمل شدند و اکنون باید به وضعیت این مردم با نگاه ویژه ای رسیدگی شود.

وی ادامه داد: تولید در شرایط کنونی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان خط مقدم جنگ اقتصادی است، این حوزه با همت جهادی همه فعالان اقتصادی و همراهی دولت توانسته تحریم‌ها را شکست دهد و افتخارآفرینی نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم است، یادآور شد: در دولت سیزدهم، توجه خوبی به استان ایلام شده است و چشم انداز این استان برای آینده بسیار امیدبخش است و به برکت امام حسین (ع) استان ایلام به سمت توسعه و آبادانی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، تصریح کرد: اکنون محصولات برخی کارخانه‌های ایلام صادر می‌شود و این موضوع استان را به سمت توسعه پیش می‌برد.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطر نشان کرد: عدالت اجتماعی و اقتصادی اقتضا می‌کند به ایلام توجه ویژه ای شود و توسعه متوازن صنعتی و اقتصادی به وجود آید.

وی اظهار داشت: شرایط ایلام اکنون خوب است و اگر سرمایه‌گذاری های لازم انجام شود، بازار صادرات خوبی داریم و این پتانسل وجود دارد که کشورهایی عربی در آینده نه چندان دور مشتری محصولات ما شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، افزود: سرمایه گذاری در حوزه صنعت علاوه بر ایجاد درآمد برای سرمایه گذار سبب اشتغال‌زایی نیز می‌شود و برای جذب سرمایه گذاری باید فرهنگ سازی و تعامل ایجاد شود.

حجت الاسلام کریمی تبار، با بیان اینکه ما در قبال مردم مسئول هستیم، اضافه کرد: رفع محرومیت در استان باید مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود شغل به وجود آید تا امید در جامعه دو چندان شود.

نظر شما