شناسهٔ خبر: 57544791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقبال اینستاگرامی لورکوزن از آزمون

باشگاه بایر لورکوزن با انتشار پستی از بازگشت سردار آزمون استقبال کرد.

صاحب‌خبر -

با برگزاری هشت مسابقه دیگر پرونده رقابت‌های جام جهانی قطر بسته می‌شود و بار دیگر تب داغ فوتبال به رقابت‌های باشگاهی انتقال پیدا می‌کند که در برهه تعیین‌کننده‌ای نیز برای تمامی باشگاه‌ها قرار دارد.

برای اولین مرتبه جام جهانی در فصلی غیر از تابستان برگزار شد تا تعطیلاتی طولانی‌مدت را به تمامی لیگ‌های دنیا تحمیل کند؛ با این حال پس از چند روز تعطیلی بار دیگر تمرینات برای بازگشت به مسابقات آغاز شده و با اضافه شدن بازیکنان حاضر در جام جهانی کار مربیان برای آماده سازی نهایی هم بهتر پیش می‌رود.

در این بین سردار آزمون یکی از ملی‌پوشان لورکوزن که پس از حذف تیم ملی به ایران بازگشته بود با چند روز استراحت به آلمان بازگشته و امروز در اولین جلسه تمرینی تیمش زیر نظر آلونسو حاضر شد؛ موضوعی که واکنش اینستاگرام این باشگاه را نیز به همراه داشته و آن‌ها به مهاجم تیم‌شان خوشامد گفته‌اند.

بوندسلیگا البته بیش از سایر لیگ‌ها پس از جام جهانی تعطیل خواهد بود و ۳۰ دی ماه این رقابت‌ها در چارچوب هفته شانزدهم از سر گرفته می‌شود؛ جایی که بایرلوزکوزن که با آلونسو از قعر جدول فاصله گرفته باید روز دوم بهمن ماه در خانه مونشن گلادباخ بازی کند و سرمربی این تیم برخلاف مسابقات پیش از جام جهانی سردار را با فرمی آماده پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در اختیار دارد.

نظر شما