شناسهٔ خبر: 57544204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

دانشجویان همواره راه نفوذ را برای ضربه زدن به انقلاب سد کرده‌اند

سنندج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف انقلاب و نظام اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته و همواره راه نفوذ را برای ضربه زدن به انقلاب سد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: شانزدهم آذر در سپهر سیاسی ایران یادآور نقش آفرینی بی‌بدیل دانشجویان انقلابی در مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی، عدالت‌خواهی این قشر فرهیخته جامعه ایرانی در مواجهه با نظام سلطه جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: رشد علمی کشور، افزایش قدرت تولید، توسعه فناوری و تربیت کادر اجرایی کشور مرهون تلاش جامعه دانشگاهی است و همین جایگاه و اهمیت و تأثیرگذاری این قشر بر جامعه سبب شده است تا دانشجو در معرض آزمون و خطا و هجمه جریانات انحرافی و طمع دشمنان قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: اگر جامعه دانشگاهی ما در کنار بصیرت ایمانی و ارتقای امور اخلاقی، تلاش همه جانبه‌ای را در مسیر کسب دانش و تولید علم با روحیه انقلابی و جهادی درآمیزد، بی شک کشور اسلامی ما به اوج قله‌های ترقی و توسعه دست خواهد یافت.

وی افزود: دانشجویان در مقاطع مختلف راه نفوذ را برای ضربه زدن به انقلاب سد کرده و در مقاطع حساسی همچون پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و جهاد علمی، همواره یاور نظام اسلامی بوده‌اند و انتظار جامعه ایرانی از دانشگاه آن است که محل جوشش و اوج ۲ جریان حیاتی در کشور یعنی علم و تحقیق و آرمان‌گرایی باشد.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: دانشگاه و جامعه دانشگاهی باید راه را بر مسیر عناصر نفوذی و اخلالگران اقتصادی و دزدان بیت المال دشوار کرده و با روشنگری و مطالبه‌گری حل مشکلات را از مسؤولان مطالبه کند.

نظر شما