شناسهٔ خبر: 57544110 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی در نخستین نشست شورای معاونان عنوان کرد

آغاز فصل جدیدی در وزارت راه و شهرسازی با ابتکار عمل و برنامه ریزی

مهـــر

بذرپاش در نخستین نشست شورای معاونان با تأکید کرد همه با جدیت به کار خود ادامه داده و به وی گزارش عملکرد هفتگی دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش وزارت راه و شهرسازی؛ امروز ۱۶ آذر و بعد از جلسه رأی اعتماد مجلس به وی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر منتخب با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن استماع گزارشی از روند فعالیت‌های مختلف حوزه‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی از تلاش‌های رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی و همچنین تلاش‌های شهریار افندی‌زاده در زمان تصدی سرپرستی وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد.

بذرپاش در بیان بخشی از انتظارات و برنامه‌های خود گفت: از تمامی معاونت‌ها می‌خواهم که با جدیت به کار خود ادامه دهند و همچنین گزارشی هفتگی از روند فعالیت‌های خود و پروژه‌های در دست اجرا همراه با پیشرفت پروژه‌ها ارائه کنند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه جلسات شورای معاونان هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد، روز‌های آتی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه راه و شهرسازی برای لحاظ شدن پیشنهادات بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود تا در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه پیشنهاد‌های وزارت راه و شهرسازی در بخش بودجه‌ای لحاظ شود.

وی با تأکید بر لزوم ابتکار عمل در تمامی معاونت‌های زیرمجموعه و توجه به امور ارتباطی اطلاع رسانی تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی دستاورد‌های وزارت راه و شهرسازی را به اطلاع همگان برسانند و ارائه اطلاعات واقعی به عملکرد وزارت راه و شهرسازی کار مهمی است که در برنامه و اولویت‌های این دوره قرار دارد.

بذرپاش همچنین از تشکل شورای اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

در این نشست برخی از معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور گزارشی از روند فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مسئولیت خود ارائه کردند.

در این نشست همچنین معاون شهرسازی و معماری، معاون مسکن و ساختمان، مشاور امور ایثارگران و مدیران ارشد سایر بخش‌های وزارتخانه حضور به هم رساندند. همچنین رئیس بنیاد مسکن نیز دراین نشست گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها و بازسازی واحد‌های مسکونی ارائه کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما