شناسهٔ خبر: 57535319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

والیبال باشگاه‌های جهان| پیکان، سومین تیم با تجربه مسابقات

پیکان، سومین تیم باتجربه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان است که از بامداد فردا پنج‌شنبه در شهر بتیم به مصاف حریفان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بین‌المللی والیبال، پیکان، سومین تیم باتجربه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان است که از بامداد فردا پنج‌شنبه در شهر بتیم با حریفان روبرو خواهد شد.

پیکان در سال 2010 به مدال برنز مسابقات رسیده که بهترین عنوان آنها در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان به حساب می‌آید.

امین اسماعیل‌نژاد، ستاره تیم ملی ایران در ترکیب تیم پیکان به میدان خواهد رفت و بازیکنان دیگری مثل پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور نیز برای پیکان بازی می‌کنند.

حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمین تشکری، محمدرضا حضرت‌پور، رضا رضایی، علی شفیعی، امیرضا سرلک، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، آرمین افشین‌فر، امیرحسین صابری 14 بازیکن پیکان در این رقابت‌ها هستند. پیمان اکبری به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی‌مقدم، مرتضی عهدی و علی فتاحی (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، امین شاکری (آنالیزور) و سعید علی‌اصغر به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم پیکان، نماینده آسیا را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

برنامه مرحله گروهی مسابقات به وقت تهران به شرح زیر است:

پنج‌شنبه  17 آذر 1401
پیکان ایران – ایتامبه میناس برزیل، ساعت 30 دقیقه بامداد
سادا کروزیرو برزیل – والی رناتا برزیل، ساعت سه و 30 دقیقه

جمعه 18 آذر 1401
پیکان ایران – ترنتینو ایتالیا، ساعت 30 دقیقه بامداد
والی رناتا برزیل – پروجا ایتالیا، ساعت سه و 30 دقیقه

شنبه 19 آذر 1401
ایتامبه میناس برزیل – ترنتینو ایتالیا، ساعت 30 دقیقه بامداد
سادا کروزیرو برزیل – پروجا ایتالیا، ساعت سه و 30 دقیقه

در پایان دیدارهای مرحله گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد تا در ادامه مسابقات برای رتبه‌های اول تا چهارم در روز یکشنبه 20 آذر به وقت تهران با یکدیگر مسابقه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما