شناسهٔ خبر: 57534807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

قهرمانی باشگاه‌های جهان؛ نایب قهرمان آمریکای جنوبی نخستین حریف پیکانی‌هابرگزاری نشست هماهنگی و آخرین تمرین نماینده ایران قبل از شروع مسابقات

صاحب‌خبر -

تیم والیبال پیکان (قهرمان آسیا) در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان به مصاف ایتامبه میناس نایب قهرمان آمریکای جنوبی می‌رود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از ساعت 24 و 30 دقیقه امشب (چهارشنبه شب) به وقت تهران با حضور شش تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل آغاز می‌شود.

تیم پیکان تهران که به عنوان قهرمان قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در دیدار افتتاحیه به مصاف ایتامبه میناس نایب قهرمان آمریکای جنوبی از کشور برزیل می‌رود.

پیکانی‌ها در پنجمین آزمون جهانی خود حضور دارند و ایتامبه میناس برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند و از نظر تجربه پیکان شرایط بهتری دارد، اما این رقابت‌ها در کشور برزیل برگزار می‌شود و امتیاز همراهی تماشاگران مهمترین نکته برتری نمایندگان برزیل در این مسابقات خواهد بود.

این دیدار در سالن براگا شهر بتیم که ششمین میزبانی خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند، برگزار می‌شود و دیگر مسابقه روز نخست از ساعت سه و 30 دقیقه بامداد پنج‌شنبه 17 آذرماه بین دو تیم سادا کروزیرو و والی رناتا هر دو از کشور برزیل برگزار خواهد شد.

تیم پیکان تهران ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه و در دومین دیدار خود مقابل ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) به میدان می‌رود و اگر در یکی از این دیدارها فاتح میدان شود، شانس زیادی برای صعود به مرحله نهایی خواهد داشت.

حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمین تشکری، محمدرضا حضرت‌پور، رضا رضایی، علی شفیعی، امیرضا سرلک، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، آرمین افشین‌فر، امیرحسین صابری 14 بازیکن پیکان در این رقابت‌ها هستند.

پیمان اکبری به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی‌مقدم، مرتضی عهدی و علی فتاحی (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، امین شاکری (آنالیزور) و سعید علی‌اصغر به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم پیکان، نماینده آسیا را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

صبح امروز (چهارشنبه 16 آذر) جلسه هماهنگی این رقابت‌ها سالن کنفرانس نووتل ساواسی برگزار شد. در این جلسه پیمان اکبری سرمربی، علی فتاحی مربی، عرفان مداح فیزیوتراپ و سعید علی‌اصغر سرپرست تیم پیکان شرکت کردند.
در این نشست قوانین برگزاری تورنمنت مورد بررسی قرار گرفت، پیراهن‌های تیم پیکان تایید و پاسپورت بازیکنان با فرم‌های ارسالی چک شد.

همچنین شب گذشته آخرین تمرین توپی تیم والیبال پیکان قبل از شروع مسابقات در سالن اصلی بازی‌ها برگزار شد که این تمرین، حدود ساعت ۲ بامداد به وقت تهران به اتمام رسید.
مسیر طولانی از هتل تا سالن از جمله مشکلات این جلسه تمرینی برای پیکانی‌ها بود که چندین ساعت وقت آن‌ها را گرفت تا جایی که پیمان اکبری برنامه آنالیز قبل از شام را کنسل کرد تا بازیکنان زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند.

نظر شما