شناسهٔ خبر: 57533448 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همکاری دانشجویان با مسجدالرسول(ص) در زمینه‌های علمی تربیتی

حجت‌الاسلام بابایوسفی گفت: دانشجویان دانشگاه‌های امام صادق(ع)، تهران و آزاد واحد تهران‌شمال با مسجد جامع الرسول(ص) در برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و کلاس‌های تقویت درسی همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین «مهرداد بابایوسفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد  خبرگزاری شبستان  با بیان اینکه مسجد جامع الرسول(ص) (واقع در تهران، محله سعادت‌آباد، میدان شهید طهرانی‌مقدم) برنامه های مفید و متنوعی را در طول سال برای دانش‌آموزان اجرا می کند، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های امام صادق(ع)، تهران و آزاد واحد تهران‌شمال با مسجدالرسول(ص) در برگزاری کلاس‌های تقویت درسی همکاری دارند؛ این کلاس ها در افزایش موفقیت نمازگزاران این مسجد در کنکور سراسری ورود به دانشگاه ها بسیار موثر بوده است.

 

امام جماعت مسجد جامع  الرسول (ص) افزود: این دانشجویان به صورت مستمر و در طول سال دوره های مهارت افزایی را نیز در مسجد برگزار می کنند که از نتایج آن موفقیت اهالی مسجد در اشتغال‌زایی و المپیادهای علمی و فرهنگی است.

 

وی اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه‌های امام صادق(ع)، تهران و آزاد واحد تهران‌شمال همچنین به منظور آشنایی دانش‌آموزان ر شته های علوم انسانی، ریاضی فیزیک و تجربی با رشته های تحصیلی در دانشگاه ها، دوره های علمی برگزار می کنند؛ در همین راستا دانش آموزان مربوطه طی چند سال اخیر با حضور در شرکت اِی وان ( (A ONE، دادگستری تهران در موضوع پرونده گوشت های فاسد و در بیمارستان شهید مدرس با برخی از رشته های دانشگاهی از نزدیک آشنا شدند.

 

حجت الاسلام بابایوسفی تصریح کرد: از فعالیت های دیگر دانشجویان در مسجدالرسول(ص) برگزاری اردوهای کوهنوردی است که سه مسئله تهذیب، تحصیل و ورزش را دنبال می کند. هر زمان که وضعیت هوا مناسب باشد کارگاه های علمی نیز در این اردوهای کوهنوردی‌‌ توسط دانشجویان برای اعضای باشگاه حکیم ایرانی این مسجد برگزار می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت دانشگاه امام صادق(ع) در مناسبت های مختلف به ویژه در ایام اربعین حسینی، ایام فاطمیه و نیمه شعبان و دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را در مسجد جامع الرسول (ص) اجرا می کند.

پایان پیام/397

نظر شما