شناسهٔ خبر: 57526054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه استان البرز:

خون پاک شهدای مدافع امنیت، به نظام و انقلاب آبرو بخشید

فرمانده سپاه استان البرز به شهادت دو تن از مدافعان امنیت استان البرز اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدای مدافع امنیت، به نظام و انقلاب آبرو بخشید و آتش فتنه را خاموش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در آئین تجلیل از بسیجیان نمونه استان که با حضور مسئولین استانی در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد، بیش از پیش به تدبیر داهیانه و الهی امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی پی می بریم.

خون پاک شهدای مدافع امنیت، به نظام و انقلاب آبرو بخشید

وی اذعان کرد: اتفاقات و روندهای اخیر نشان داد که در فضای نزدیکتری با دشمن مواجه هستیم و روز به روز ابعاد تقابل گسترده تر و تهدیدات پیچیده تر و متنوع تر می شوند که بسیج باید خود را برای این مواجهه آماده کند. هر کجا که این نظام و انقلاب نیاز به حضور بی پروا، شجاعانه و پرقدرت داشت، بسیج وارد عرصه شد و مأموریت هایش را به نحو احسن انجام داد. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، راز اعتلای بسیج را حضور در میادین بزرگ جهاد دانست و افزود: دفاع مقدس، جهاد علمی و فرهنگی، دفاع از حریم و حرم آل الله، مقابله با کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی و مقابله با اشرار و اراذل و اوباش و ایجاد امنیت پایدار در جامعه نمونه هایی از این میادین هستند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه بسیج سنگرنشین خط مقدم انقلاب است و بسیجیان در مواقع نیاز، بدون هیچ چشمداشتی با خلوص نیت و صفای باطن وارد عرصه می شوند، به شهادت دو تن از مدافعان امنیت استان البرز اشاره و اظهار کرد: خون پاک این شهدا به نظام و انقلاب آبرو بخشید و آتش فتنه را خاموش کرد. 

وی مطرح کرد: بسیج در مقابله با آشوب های اخیر در دو حوزه تبیینی و میدانی وارد عرصه شد؛ بسیجیان در حوزه تبیینی با بصیرت مثال زدنی خود نه تنها اسیر جنگ شناختی و گرفتار خطای محاسباتی نشدند، بلکه در شرایطی که برخی از خواص در این آزمون انقلابی مردود شدن در فضای غبارآلود فتنه به روشنگری پرداختند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: در حوزه میدانی هم بسیجیان علیرغم تمام هجمه هایی که دشمن بر فکر، ذهن و اندیشه جوانان ما وارد می کند، در عرصه دشوار مقابله با تروریسم، اشرار، اراذل و اوباش و حتی ضدانقلاب، مظلومانه و شجاعانه ایستادند و برای دفاع از نظام و انقلاب و مردم سینه سپر کردند.

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: در شرایطی که تمام جبهه کفر به جنگ با این نظام و انقلاب آمده و تمام عناصر و مولفه های قدرت خود را برای تضعیف ایران اسلامی وارد عرصه کرده است، بسیجیان دریادل، این نور دیدگان ما، پاسدار حقیقی ایران واقعی در میدان بودند و اجازه ندادند آسیبی به این نظام و انقلاب وارد شود.

انتهای پیام/ص

نظر شما