شناسهٔ خبر: 57526044 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فال روزانه| فال امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

فال روزانه چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

صاحب‌خبر -

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ (طالع بینی روزانه) و فال روز تولد شانزدهم آذر ماه خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من همراه شوید. فال روزانه چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

 

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۶ آذر:

فال روز تولد: در سالی که پیش رو دارید رشد و پیشرفت بسیاری را تجربه خواهید کرد. تلاش ها و زحماتتان دیده خواهند شد و پاداشی که لیاقتش را دارید و حتی خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید را دریافت خواهید کرد. اعتماد به نفس شما رو به افزایش شما و عزم و اراده تان شما را قادر خواهند ساخت تا دشوارترین کارها را هم به راحتی انجام دهید. در فعالیت های اجتماعی زیادی که امسال دارید و در مهمانی ها و دورهمی ها با افراد تازه ای آشنا خواهید شد و روابط محکمی با آنها برقرار خواهید کرد. شاید حتی عشق رویاهایتان را در یکی از همین جمع ها پیدا کنید. امسال از لحاظ سلامتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. دی، فروردین و اردیبهشت امسال بسیار مهم خواهند بود.

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که باید ماسکی که هر از گاهی به صورت می زنید را بردارید و کاملا خودتان باشید. دلیلی ندارد که برای هماهنگ بودن با شرایط اطراف تان شخصیت خود را عوض کنید. شما ذاتا فرد اجتماعی هستید پس از این که دیگران روی واقعی تان را ببینند، نهراسید. البته قبل از بیان ایده ای که در سر دارید به خوبی در مورد آن تحقیق کنید تا اطلاعاتی که می دهید کامل و دیگران بهانه ای برای انتقاد به شما نداشته باشند. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت شما در چنین روزی است. گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

 

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز روزی است که باید تا می توانید ارتباط تان را با اطرافیان تان گسترش دهید زیرا فرصت های تازه ای به رویتان گشوده خواهد شد. اگر سوالی دارید، بدون رودربایستی آنها را با دوستان تان مطرح کنید. آنها می توانند به راحتی مشکلات شما را حل کنند، به شرط آنکه شما بخواهید. برای رابطه عاطفی، امروز روز مناسبی نیست اما ناامید نشوید و به تلاش تان ادامه دهید. خوش بینی حلال بسیاری از مشکلات است. به زودی خبری به شما می رسد که بسیار خوشحال تان می کند، خودتان را برای یک سورپرایز آماده کنید. بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

 

فال امروز متولدین خرداد

این روزها آنقدر درگیر زندگی خودتان شده اید که اطرافیان تان ر ا از یاد برده اید. بهتر است این تعادل را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اگر به احساسات دیگران اهمیت دهید، تغییرات بزرگی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد. سلامت فیزیکی تان نیز از جمله مواردی است که باید این روزها آن را در اولویت قرار دهید. مصرف مواد غذایی سالم، نه تنها جسم بلکه ذهن شما را نیز برای پیشرفت آماده می کند. دوستی به زودی به ملاقات تان می آید. سعی کنید به جای بحث های پیاپی با او مدارا کنید. از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید. شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خوبی در زندگی شماست بنابراین سعی کنید که حواستان را به اطراف کاملا جلب کنید، به خصوص زمانی که در خیابان ها راه می روید. این که بدانید در اطراف تان چه می گذرد، نه تنها اطلاعات تان بیشتر می شود، بلکه تجربه هایی به دست خواهید آورد که در پیشرفت کاری تان موثر خواهد بود. در محیط های دوستانه سعی کنید در کلامی که بر زبان می آورید محتاط تر باشید. دوستی از شما رنجیده است در حالی که شما روحتان هم خبر ندارد. پس با احتیاط بیشتر، از سوتفاهم های بعدی جلوگیری کنید. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

 

فال فردا متولدین مرداد

امروز از آن روزهایی است که در اوج خود به سر می برید. هر چه با افراد بیشتری در ارتباط باشید، انرژی مثبت بیشتری را به خود جذب خواهید کرد. دیگران نیز از حضور شما لذت خواهند برد. تنها چیزی که باید مراقب باشید، تنبلی است. دلایل زیادی برای از خانه بیرون رفتن وجود دارد پس هیچ بهانه ای برای خانه نشینی نیاورید و دل به طبیعت بدهید. به بیان دیگر، انرژی مثبت خود را با در خانه نشستن هدر ندهید. امروز زمان خوبی برای تصمیم گیری های بزرگ است. برای حرف مردم بیش از حد اهمیت قائل نشوید، یادتان باشد کار عار نیست، مهم این است که به کسی محتاج نباشید و دستتان روی زانوی خودتان باشد. اتفاقی می افتد که دلتان را گرم می کند. مراقب رفتارتان با شخصی که دوستتان دارد باشید. مبادا که ناخواسته او را برنجانید.

 

فال امروز متولدین شهریور

از بیان آنچه در ذهن تان می گذرد، نهراسید. توانایی هایی که شما را دارید را هیچکس دیگری ندارد پس خودتان را محدود نکنید. اگر منتظرید تا دیگران به سراغ تان بیایند و نظر شما را بپرسند که تا ابد باید منتظر باشید اما اگر خودتان پیش قدم شوید، خواهید دید که چه پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی، به خصوص محیط کار، خواهید داشت. ارتباط با دیگران از اهمیت زیادی برخوردار است و امروز از آن روزهایی است که باید آن را در اولویت کارهایتان قرار دهید. تلفنی خبری می شنوید که باعث می شود نفس راحتی بکشید. در جمعی حرفی زده، که ناخواسته دیگران را به اشتباه انداختید، هرچه بیشتر توضیح دهید، کار را خرابتر می کنید. شخصی برای انجام کاری با شما تماس گرفته و مشورت می کند، حواستان به پیشنهادی که به او می دهید باشد.

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

مدت هاست که در جای خود ثابت قدم ایستاده اید و هیچ پیشرفتی نداشته اید اما امروز وقت آن است اولین قدم را بردارید. اگر چه از بیرون ریسک این کار زیاد است اما به محض شروع آن، شاهد موفقیت هایتان خواهید بود. شما تنها نیستید و اطرافیان تان به اندازه کافی از شما حمایت خواهند کرد. پس سعی نکنید کارها را به تنهایی انجام دهید، وقتی که آدمهای به این قدرتمندی در اطرافتان وجود دارند. اگر مجرد هستید، به فردی که به شما علاقه نشان داده است، توجه بیشتری کنید. بیش از حد خودتان را درگیر ماجرای تازه نکنید. برنامه ریزی برای سفر را کمی به تعویق بیندازید. دیدار با شخصی، احوالتان را زیر و رو می کند. بهتر است برای یک تغییر و تحول خودتان را آماده کنید. لزومی ندارد در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید به دیگران توضیح بدهید، خودتان را به دردسر می اندازید.

 

فال روزانه متولدین آبان

سعی کنید جنبه های مثبت آدمها را بیشتر ببینید. شما اخیرا نسبت به دیگران بدبین شده اید و این دید مانع از برقراری ارتباط شما با اطرافیان تان خواهد شد. تا شما همچین زاویه دیدی داشته باشید، دیگران هر کاری هم بکنند، نمی توانند شما را تغییر دهند. پس مسئولیت این کار را گردن دیگران نیندازید. بر کارهایی که دوست دارید، تمرکز بیشتری داشته باشید زیرا پشتکار و علاقه در کنار هم، می توانند موفقیت های بزرگی را برای شما رقم بزنند. به زودی تغییر و تحولی کلی در کار و زندگی تان پدید می آید. این تغییر همه را شاد و راضی خواهد کرد. دست به کاری می زنید که با گذشته تفاوت زیادی دارد، این کار باعث پیشرفت و ترقی تان می شود، به شرطی که همراه با دقت و سرعت بالا آن را انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

از یک طرف ماجراجویی در شما موج می زند و از طرف دیگر خیلی احساساتی هستید. با برقراری تعادل میان این دو خصوصیت، می توانید حصارهای اطراف تان را با احتیاط بردارید و دنیاهای جدیدی را کشف کنید. اگر سوالی در ذهن تان است، آن را از افراد با تجربه بپرسید. هیچکس شما را به خاطر آنچه نمی دانید سرزنش نمی کند، حتی اگر مسائلی ساده باشند. این تنها راه پیشرفت، یادگیری و رشد ذهنی است. پس درنگ نکنید. به زودی در رابطه عاطفی تان تغییراتی رخ می دهد که بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اتفاقات خوبی در محل کار برایتان می افتد، این روزها به مال دنیا زیاد می اندیشید و از لذت لحظه هایتان غافل شده اید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. با دست روی دست گذاشتن، مشکل پیش آمده بغرنج تر می شود. با دوستی که شما را از رفتن به سوی نیت تان باز می دارد صحبت کنید تا از سردرگمی در بیایید.

 

فال روز متولدین دی

هر آنچه تا دیروز نگفته باقی مانده بود امروز در وجود شما همچون آتشی شعله ور شده است و به دنبال بهانه ای می گردید تا تمام ناگفته هایتان را به زبان بیاورید. خوشبختانه بیان این احساسات و حرف هایی که تا پیش از این ترجیح داده بودید مخفی نه دارید می تواند حالتان را خیلی بهتر کند و بر خلاف آنچه تصور می کنید به بهتر شدن رابطه ی شما با اطرافیانتان کمک کند و سوء تفاهم هایی که بین شما ایجاد شده بودند را از بین ببرد. البته همه ی اینها بستگی به آن دارد که بتوانید حرف هایتان را با ملایمت و بدون نیش و کنایه به زبان بیاورید. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.

 

فال متولدین بهمن

امروز هر چه بیشتر با دیگران صلح کنید، بهتر خواهید توانست بر مشکلات تان غلبه کنید. درها به رویتان باز است و شما آزادید تا راه مورد علاقه تان را در پیش گیرید. به جای جنگیدن، با سیاست جلو روید، آنوقت خواهید دید که چه پیشرفتی در کارهایتان خواهید کرد. اخیرا منفی باف شده اید اما بهتر است که نیمه پر لیوان را ببینید. علاوه بر تلاش هایتان، شانس نیز با شماست و شما را تا رسیدن به هدف نهایی تان راهنمایی خواهد کرد. در این شرایط، شریک زندگی تان را که صبرها زیادی برای شما کرده است، فراموش نکنید. با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

 

فال روزانه متولدین اسفند

از این که کسی بخواهد بگوید چه کار کنید و چه کار نکنید متنفرید، مخصوصا اگر این شخص از لحاظ مقام و رتبه بالاتر از شما باشد. اگر نمی خواهید مشکلی برای خودتان و طرف مقابلتان ایجاد شوید و بین شما درگیری ایجاد شود کارهایی که فکر می کنید حتما باید انجام شوند را بپذیرید، اما این را هم در نظر داشته باشید که به کسی اجازه ندهید از شما سوء استفاده کند. به آینده ی بهتری که با انجام این کارها خواهید داشت فکر کنید و به خودتان یادآوری کنید که بعضی چیزها ارزش این را دارند که برخی چیزهای دیگر را برایشان قربانی کنید. درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانیتان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

نظر شما