شناسهٔ خبر: 57526019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیش از ۲ هزار بیمار صعب العلاج زیر چتر حمایتی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در زمینه درمان ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار صعب‌العلاج و بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد هستند.

صاحب‌خبر -

 عرب گفت: در زمینه درمان ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار صعب العلاج و بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد هستند که خدمات خوبی به این بیماران ارائه می‌شود و در این راستا هزینه‌ها به صورت کامل پرداخت می‌شود.

او با اشاره به بحث مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: در استان خراسان جنوبی ضریب نفوذ مشارکت‌های مردمی بیش از ۷۰ درصد است که تلاش می‌شود این ضریب را بالا ببریم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: نزدیک به ۹ هزار یتیم و محسنین در خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد هستند که حامیان طرح اکرام و محسنین به صورت مستقیم به این افراد کمک می‌کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه خدمات بسیار خوبی در استان خراسان جنوبی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود.

عرب یادآور شد: در خراسان جنوبی بیش از ۴۱ هزار خانواده نیازمند که حدود ۹۶ هزار نفر هستند تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که امید است بر اساس توانمندسازی که انجام می‌شود هرروز تعداد این افراد کمتر شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: در زمینه فعالیت‌های حقوقی نیز تعدادی از حقوق دانان و وکلا در زمینه پرونده قضایی مددجویان و پزشکان در زمینه درمان مددجویان با کمیته امداد همکاری دارند.

نظر شما