شناسهٔ خبر: 57525996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گردان ۱۲۴امام حسین(علیه السلام)برگزار کرد:

کلاس های آموزشی و میدان تیر روزانه و شبانه بسیجیان گردان با سلاح های سبک

به منظور افزایش روحیه و ارتقای مهارت تیراندازی ، کلاسهای آموزشی و میدان تیر روزانه و شبانه با سلاح های سبک با حضور مربیان مجرب، فرمانده میدان تیر،پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴امام حسین(علیه السلام) در محل اردوگاه قدس درچه برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر14امام حسین (علیه السلام)، به منظور افزایش روحیه و ارتقای مهارت تیراندازی ، کلاسهای آموزشی و میدان تیر روزانه و شبانه با سلاح های سبک با حضور مربیان مجرب، فرمانده میدان تیر،پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴امام حسین(علیه السلام) در محل اردوگاه قدس درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت:فرمانده کل قوا در خصوص آمادگی نظامی فرمودند: همه دستگاه ها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند و این به منزله یک دستورالعمل رسمی است.

این فرمانده گردان در ادامه افزود: پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) طی برنامه ای برای بسیجیان خود ، کلاس های آموزشی از جمله کلاس عقیدتی، سیاسی ، کلاس جنگ افزار شناسی(سلاح کلاشنیکف) ،کلاس مهارت تیراندازی، دشمن شناسی ، میدان تیر روزانه و شبانه با سلاح های سبک را برگزار کردند.

وی در ادامه گفت: ما در راستای تقویت روحیه و بصیرت افزایی بسیجیان و همچنین ارتقای مهارت تیراندازی آن ها در جهت آمادگی دفاعی ، بصورت منظم و متداوم در حال برگزاری چنین کلاس های آموزشی و میادین تیر بصورت های روزانه و شبانه همراه با سلاح های سبک و نیمه سنگین هستیم.

نظر شما