شناسهٔ خبر: 57525973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ناامیدی مدیسون از بازی برای انگلیس

جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جیمز مدیسون، هافبک انگلیسی و خلاق لسترسیتی که به دشواری شرایط حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی را پیدا کرد، هنوز حتی یک دقیقه هم در قطر در ترکیب تیمش بازی نکرده و همیشه نیمکت نشین بوده است. اما جیمز مدیسون علیرغم این شرایط نیز از حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس رضایت داشته و معتقد است تجربه شرکت در جام جهانی برای او ارزشمند خواهد بود.

جیمز مدیسون گفت: "درگیر مسابقات بودن و بخشی از تیم لقب گرفتن، همیشه به معنای دقایق زیاد حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس زمین نیست و این درسی است که من احتمالا در چند هفته اخیر و هنگاک حضور در اردوی تیم ملی در قطر برای جام جهانی آموخته ام. البته هر بازیکنی علاقه دارد دقایق زیادی به میدان رفته و بیشتر بازی کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

من در این مورد که شانس حضور در زمین را پیدا کرده و بتوانم نشان دهم قادر به انجام چه کار‌هایی هستم، ناامید شده ام، اما این نیز بخشی از فوتبال محسوب می‌شود. این اولین تورنمنت بزرگ من در سطح بزرگسالان است و حضور در جام جهانی در قطر برایم فوق العاده بوده است. این یک مسیر و راه یادگیری بیشتر است و حتی بدون اینکه بدانید چه چیزی برای موفقیت لازم بوده و شرایط چگونه پیش می‌رود، شما روزانه تجربیات زیادی به دست می‌آورید. "

انتهای پیام/

نظر شما