شناسهٔ خبر: 57525831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام نجاری:

استمرار انقلاب و نظام اسلامی با ترویج تفکر بسیجی میسر است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما همچنان به تفکر بسیجی نیازمند هستیم، گفت: استمرار انقلاب و نظام اسلامی با ترویج تفکر بسیجی میسر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاریان در جمع بسیجیان پایگاه شهید دارابی حوزه حضرت فاطمه (س) همدان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است، درختی که روز به روز تناور و ثمرات آن برای مردم و نظام مقدس اسلامی اثربخش‌تر است، بسیج مصداقی از فداکاری است.

وی با بیان اینکه بسیجیان از نظام، امنیت و مردم دفاع کردند و جان خود را در این راه فدا کردند تا مردم در آرامش زندگی کنند، افزود: بسیجیان مصداق بارز عشق به خدا و قرآن بوده و نماینده مجموعه ملت با روحیه خستگی ناپذیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما باید قدردان بسیجیان باشیم، گفت: بسیج باید با اقتدار مسیر خود را طی کند.

وی با بیان اینکه ما همچنان به تفکر بسیجی نیازمند هستیم، تصریح کرد: استمرار انقلاب و نظام اسلامی با ترویج تفکر بسیجی میسر است.

نجاری با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: هدف دشمن این بود که در جامعه تشنج ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد که با آگاهی و هوشیاری مردم به اهداف خود نرسید.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف و قدرت رسانه‌ای و دروغ‌پراکنی به دنبال اهداف خود است که برای مقابله با آن وظیفه ما جهاد تبیین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اگر ما روایت نکنیم دشمن روایتگری می‌کند و روایت دشمن نادرست است، گفت: ما وظیفه داریم تبیین و روشنگری کنیم.

استمرار انقلاب و نظام اسلامی با ترویج تفکر بسیجی میسر است

استمرار انقلاب و نظام اسلامی با ترویج تفکر بسیجی میسر است

استمرار انقلاب و نظام اسلامی با ترویج تفکر بسیجی میسر است

انتهای پیام/

نظر شما