شناسهٔ خبر: 57525710 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکزدستگاه‌های اجرایی اعلام شد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی (به جز وزارت آموزش و پرورش) در روز سه شنبه ۱۵ آذرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن مروتی با اشاره به اینکه آزمون مذکور در روز جمعه ۳۱ تیرماه برگزار شد گفت: بیش از ۹۳ هزار داوطلب که متشکل از حدود ۴۶ هزار داوطلب زن و حدود ۴۷ هزار داوطلب مرد بودند در این آزمون با هم به رقابت پرداختند.  

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص ادامه روند مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی (به جز وزارت آموزش و پرورش) گفت: داوطلبانی که براساس کارنامه منتشر شده در سایت سازمان سنجش، دارای حدنصاب نمره آزمون کتبی لازم هستند و جزء چند برابر ظرفیت پذیرش معرفی شده اند برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه لازم است در تاریخ ۲۰ آذر ماه به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر به شرح جدول موجود در اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، مندرج در سایت سازمان سنجش و براساس توضیحات و زمان بندی‌دستگاه مربوطه، اقدام کنند.

دکتر مروتی تاکید کرد: عدم مراجعه داوطلبان در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، برای شرکت در مصاحبه به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتیجه مرحله بعدی گفت: از میان داوطلبانی که در مصاحبه استخدامی شرکت می‌کنند افراد واجد شرایط برای طی سایر مراحل استخدامی به هریک از دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد.

نظر شما