شناسهٔ خبر: 57509921 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

این دانش آموز برای مدرسه اش صد میلیون اعتبار آورد!

یک دانش‌آموز خرم‌آبادی که حل مشکلات مدرسه را از آموزش و پرورش مطالبه کرده بود با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی مدرسه‌اش روبرو شد

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، همتا همتی دانش‌آموز پایه ششم دبستان سمیه منطقه میدان تیر خرم آباد وقتی در نماز جمعه، یکی از مسئولان آموزش و پرورش استان را می‌بیند از او درخواست می‌کند که برای رسیدگی به مسائل و مشکلات  از مدرسه‌اش  بازدید کند. به گفته این دانش‌آموز، وی نیز در برگه‌ای اسم و آدرس مدرسه را یادداشت می‌کند و به این عضو شورای دانش‌آموزی مدرسه قول بازدید می‌دهد.

این مسئول با بازدید از دبستان در جلسه شورای دانش‌آموزی شرکت می‌کند. اعضای شورای دانش‌آموزی هم  مشکلات مدرسه از جمله فضای کوچک کلاس‌ها، برق‌کشی ساختمان، نبود نور کافی کلاس‌های درس، تهویه مناسب، مشکل سیستم گرمایشی،  کمبود تجهیزات و رنگ  آمیزی محیط مدرسه را به مدیرکل  انتقال می‌دهند.

حل مشکل سیستم گرمایشی  و خرید دستگاه کپی، چاپگر و سیستم رایانه در همان ساعات اولیه انجام می‌شود و با  پیگیری آموزش و پرورش از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع سایر مشکلات مدرسه اختصاص پیدا می‌کند. دبستان سمیه با ۱۰ کلاس درس دارای ۲۸۰ دانش‌آموز از منطقه میدان تیر و فلک الدین خرم‌آباد است.

منبع: ایسنا

نظر شما